Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze
DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC

Jestem czułym, gorącym chłopakiem, pełnym namiętności, cenie prawdziwą miłość, bliskość, przyjaźń ponad wszystkie materialne rzeczy. Uwielbiam spędzać czas ...

Brak wyświetleń

poznam dziewczyne na stale tylko

szukam dziewczyny tylko na stale i zeby miala sms do pleya i nie oklamywal mnie prosze pisac mi na nr 570760429 czekam

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznam sponsora

poznam pana ktor mi pomorze finannsowo,jest mi ciezko samej .dla konkretnego zdecydowanego pana wysle fotki i poznamy sie blizej ,podam numer.

12 liczba wyświetleń, 12 dzisiaj

szukam kobiety ktora mnie pokocha

Szukam kobiety która mnie pokocha takim jakim jestem. By okazywała to co czuje do mnie . Wierny wrażliwy uczuciowy szczery przygód nie szukam

4 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

10426700_645638182187179_6974606439423092860_n

Szukam dziewczyny prawdziwej milosci stałego związku spotkać się z dziewczy...

Szukam dziewczyny prawdziwej milosci stałego związku, czy był fajna i spokojnia i dobrze bawił się i mówił tylko prawdę i nie lubie przeklinana to bardzo i nie ...

6 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

Związek na stałe

Heja szukam kobiety do 30 roku życia z ktorą mógłbym się ustatkować. Jestem rencistą i pisać lub dzwonić do mnie Pzdr

9 liczba wyświetleń, 8 dzisiaj

Martuska33

szukam normalnego faceta do stałego związku jestem po pszejsciach

29 liczba wyświetleń, 19 dzisiaj

szuka kobiety na stale

szuka kobiety

7 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

poznam kogos do zwiozku stalego

poznam dziewczyne na stale pisac mi na nr 579760429 kazda siec mam pleya

5 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

staly zwiazek

Czesc szukam dziewczy do stalego zwiazku moze miec dziecko moze tez miec gospodarstwo rolne jestem osoba bez nalogow

11 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

szukam mężczyzny

hejka :) jestem Ania mam 26 lat :) chetnie popisze z kims, pogadam przez telefon wieczorami :) chetni pisac , dzwonic :) jestem dosc zgrabna , sredniego wzrostu...

35 liczba wyświetleń, 14 dzisiaj

szukam mężczyzny do sexu

Witam, szukam mężczyzny ktory zaspokoi moje oczekiwania ponieważ mąż wyjechał za granice, chętnie wynajmę hotel, ja brunetka, długie włosy, 160cm, 55 kg, PROSZE...

32 liczba wyświetleń, 14 dzisiaj

szukam wkoncu życia i założenia rodziny

Witam! Nie jestem piękną i zgrabną ale to nie znaczy że,nie mogę być kochana przez mężczyznę który woli takie jak ja niż skórę i kości. Jestem miłą, trochę ni...

21 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

Zdjęcie3237

milosc

mila,ciepla,uczuciowa.kochająca sie kochac......blondynka....po rozwodzie 10 lat......szukam przyjaciela o takich samych walorach jak moje......przyjaciela...kt...

26 liczba wyświetleń, 9 dzisiaj

aaaaaa1

zakocham się z wzajemnością…

Przeczytaj proszę ze zrozumieniem!!! Wierzę,że gdzieś jesteś i że czekamy właśnie na siebie…zwyczajni,pragnący szacunku,zaufania,wsparcia,uśmiechu i odrobiny s...

28 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne

Uczucie….

Jeżeli mieszkasz w Krakowie lub okolicy,i tak jak ja jesteś sama, a masz dość patrzenia w monitor komputera z nadzieją że ktoś napisze, to napisz do 47-letniego...

5379 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

samotna

Samotna 37l panna poszukuje pana w odpowiednim wieku do stałego zwiazku! tylko powazne oferty! Mazowieckie.gg46260052

5232 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Cześć. Cieszę się, że tu zajrzałeś :) Mam na imię Ania, uwielbiam sport i gotowanie a w związku najważniejsze dla mnie jest zrozumienie i wierność. Szukam męż...

4650 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Obciągnę facetowi.

Mam wielką ochotę obciągnąć facetowi. I szukam zdecydowanego i pozytywnie nastawionego do życia chłopaka, który tak samo chciałby spróbować czegoś nowego. Liczy...

3124 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1063728_175978112574417_692701601_o

poznam

Jestem młodą spontaniczna i wesoła. Choć prawde mówiąc stracilam już nadzieje na szczescie.chętnie poznam kogoś kto tak jak ja zasługuje na szczęście:-)

2859 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

2526 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

samotne serduszko

Jestem mila, wrażliwa blondynka 40/166, szczupła młody wygląd. Szukam troskliwego,uczciwego mężczyznę 35-45 l.który wie co znaczy prawdziwa milosc i szacunek. P...

2228 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam chłopaka na stałe

Hej szukam chłopaka na stałe w wieku 21-26 lat. Nie obchodzi mnie wygląd tylko charakter. Nie jestem piękna ani idealna. Jestem samotną mamą 2 miesięcznego synk...

2153 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam Pana w celu matrymonialnym

Jestem skromną i uczciwą kobietą.Chciałabym poznać Pana, lat +/- 50, który jest dobrym człowiekiem, z wartościami, z sercem, chętnie domatora, lubiącego zacisze...

1980 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Dlaczego jest tak ciezko kogos poznac?

Nigdy nie rozumialam jak mama mi mowila ,ze gdy "bedziesz starsza,to juz coraz trodniej kogos poznac" ,teraz juz wiem co miala na mysli,poprostu wszyscy sa juz ...

1971 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

icon

szukam meza

delikatna , wrazliwa czula romantyczka , czekam , na meza , moze tutaj go poznam ? kto wie .

1937 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam kobietę

Zaprzyjaźnię się z kobietą , która UWIELBIA książki , spacery , dobre filmy i przyrodę :) Kaskaderkom , frustratkom z góry dziękuję . Kontakt : response@inte...

1824 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Z Emolem :)

Szukam mądrego mężczyzny :)

Szukam kogoś ciekawego :) podobnego do mnie :) Po szkole :) lub w trakcie :) z ciekawymi pasjami, pomysłami na życie :) kogoś kto kocha życie :) Wie jak trakto...

1787 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

marta

szukam MILOSCI

Mam 29 lat, jestem spokojną i wesołą osobą. Chciałabym poznać mężczyznę, który pozwoli mi być sobą, który zaakceptuję mnie taką jaką jestem. Napisz może pozna...

1622 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

Poznam przyjaciela

Szatynka o zielonych oczach pozna najpierw przyjaciela a potem moze coś więcej, kochającego dzieci, pragnącego założyć rodzine.Jeżeli doskwiera ci samotnośc i ...

1599 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe
1070051_356854034444006_855546253_n

SZUKAM KOBIETY CEL ST – ZWIAZEK

JESTEM Z OŁAWY KOŁO WROCŁAWIA DOLNY ŚLASK Szukam Miłości. Nie mam żadnych złych zamiarów wobec każdej Woman. MOŻESZ NAWET ZOSTAĆ MOJĄ super, najlepszą, fantasty...

113 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

976099_10200454251333891_1014843095_o

Szukam zony jak szalony :)

Witam wszystkich odwiedzających mój profil Szukam kobiety na całe życie a nawet i jeszcze dłużej Mieszkam w Niemczech od 12 lat zainteresowanych proszę o ...

25 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

staly zwiazek

cześć mam 32lata szukam dziewczyny do stałego związku może mieć dziecko jestem osobą bez nalogów

18 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam

szczery mily pracowity rozwiedziony szukam kobiety ktura mnie zrozumie i zaakceptuje takiego jakim jestem

378 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam

poszukuje partneri dostalego zwiazku z brodnicy i nietylko ja 32 lata z gury dziekuje arek

113 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznajmy sie info foto

Zwyczajna Przyjaźń

Hej... potrzebuje koło przyjaźni wymiany czytania e-booków... jest tu może jakiś znawca i posiadacz e-book'ów w zapisie epub - Zbieram, zbieraczy i znawców... ...

500 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

przyjaciółka poszukiwana :)

Szukam przyjaźni, nie miłości bo tą miałam szczęście już znaleźć. Za to marzy mi się przyjaźń, prawdziwa damska przyjaźń ze szczerymi rozmowami, wspólnymi wypad...

327 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

na stałe

poznam dziewczynę z woj.mazowieckiego która spragniona jest miłości i przytulenia pocałunków jestem wysoki 185 cm jestem prostym chłopakiem i spełnie twoje marz...

125 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam spokojnej dziewczyny

Szukam kobiety swojego zycia nie chodzi mi o sex, szukam takiej dziewczyny ktora byla by otwarta spokojna bez nalogow, tak jak ja.Jestem pierwszy raz na tegop t...

121 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

1355651899785

kochany msiaczek

Witam poszukuje faceta do zwiqzku rozwodka 2ka dzi, lublskie ,tez zagranica :-) prszeó o przemyslane odpowiedzi:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

1396 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam dziewczyny na stałe :)

Szukam dziewczyny na stałe , nie szukam czegoś na chwilę :) mam 27 latek . Mam pasję " Rolkarstwo" Lube aktywnie spędzać czas :) Zapraszam nie gryzę ;)

178 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam przyjaciela

Witam Szukam normalnego, fajnego chłopaka z którym mogłabym spedzać wolny czas.

174 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Czy miłość istnieje

poznam mężczyznę Jeżeli czujesz się samotny tak jak ja napisz [email protected]

198 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam dziewczyny

Szukam dziewczyny prawdziwej na staly zwiazek zeby byla spokojna i dobrze sie bawila i mowila prawde

67 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam Interesującą Kobietę

poznam tu Kobiete która tak jak ja szuka ciekawej znajomości .. Nie szukam tu jedno razowego kontaktu lecz dłuższej znajomości.. Chcę delektować się owocami ...

297 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

NOWE ŻYCIE

Stworzenie czegoś nowego, łatwiej powiedzieć - trudniej zrealizować. Zapraszam Panów w stosownym wieku do szukania wspólnych rozwiązań. Cenię stałość, ...

817 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam Cię

Szukaj mnie Cierpliwie dzień po dniu Staraj się podążać moim śladem Szukaj mnie Bo sama nie wiem już Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę.

752 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam Cię

SZUKAM CIĘ CIERPLIWIE, DZIEŃ PO DNIU... Może znajdę tutaj uczciwego mężczyznę w wieku od 46 do 65 lat najbliższe miasta Bydgoszczy

607 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam Pana w celu matrymonialnym

Jestem skromną i uczciwą kobietą.Chciałabym poznać Pana, lat +/- 50, który jest dobrym człowiekiem, z wartościami, z sercem, chętnie domatora, lubiącego zacisze...

1980 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

szukam faceta do przyzazni milosci

hej jestem kasia lat 20 jestem z mazur mam corke poszukuje przyjazni miłosci pisac nie szwonic od 18

1126 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznajmy się

Witam jestem Agnieszka 24 letnia puszysta brunetka 172cm z górnego śląska. Nie szukam przygody zabawy itd nie szukam też na chwilę obecną (jednak nie wykluc...

694 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

popisze smsy

hej jestem 24 letnią puszysta wesoła dziewczyna. Jeśli czasem ci się nudzi masz ochotę z kimś popisać to czekam na smsa poznajmy się. Tylko Orange 690158034 na ...

1524 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Samotna mama chętnie sie poprzytula

Cześć , jestem samotna mama ślicznego małego łobuza 6 miesięcznego ... Chcialabym kogoś poznać kto mnie zrozumie , wysłucha w ciężkich chwilach , pocieszy...

1541 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1063728_175978112574417_692701601_o

poznam

Jestem młodą spontaniczna i wesoła. Choć prawde mówiąc stracilam już nadzieje na szczescie.chętnie poznam kogoś kto tak jak ja zasługuje na szczęście:-)

2859 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

staly zwiazek

Mila i skromna osoba szuka normalnego i poukladanego kawalera z bydgoszczy bez dzieci nalogow i zobowiazan do st.stabilnego zwiazku.Karani i po przejsciach pros...

679 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

staly zwiazek

Mila i skromna osoba szuka normalnego i poukladanego kawalera z bydgoszczy bez dzieci nalogow i zobowiazan do st.stabilnego zwiazku.Karani i po przejsciach pros...

514 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Po pierwsze poznajmy sie!

Hej! Po pierwsze poznajmy sie. Jestem zwariowana 32-latka, zraniona, nie szukajaca na sile nowego zwiazku. Na poczatek POZNAJMY SIE. Jesli jestes taki jak ja, ...

1150 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

szukam przyjaciela

Witam, szukam przyjaciela do smsa. wiek od 25-50. [email protected]

963 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

stały związek

Hej. Szukam stałego związku opartego na szczerości zaufaniu miłości. Nie interesują mnie przygody ani zabawa jeśli ty również szukasz tego samego masz do 35lat ...

853 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Cześć. Cieszę się, że tu zajrzałeś :) Mam na imię Ania, uwielbiam sport i gotowanie a w związku najważniejsze dla mnie jest zrozumienie i wierność. Szukam męż...

4650 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni
3311071-amor-luk-i-strzaly-z-gradientu-na-tle

szukam kobiety

Poszukuję miłej, spokojnej, domatorki w wieku od 20 do 27 lat lubiącej spacery, przytulanie, słodkie komplementy, wspólne oglądanie filmów, itp. Jestem wysokim ...

549 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Poznam drugą połowę,,….. :D

Mam 44 lata,poznam miłą,mądrą kobietę,która chciałaby ułożyć sobie,normalne stabilne życie,jestem spokojnym potrafiącym Kochać mężczyzną.Proszę o kontakt :* Kob...

676 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

miłosc na stale

Hej.mam na imie Andrzej szukam dziewczyny na stałe w wieku 19-30 lat warmia mazury nie interesuja mnie przygody tylko trwały zwiazek polegajacy na miłosci i zau...

341 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam Jej

Okolice Krakowa, Myslenic i Wadowic poznam fajną dziewczynę od 16-20lat Ja troszku zakręcony chłopak 20lat pisac tylko HEYAH 787184558 :) Lub GG 37926039

215 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam miłości

Witam szukam miłej i sympatycznej dziewczyny kturom będę mógł pokochać i która mnie pokocha

421 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

TYLKO OKOLICZNE MIASTA KOŁO KATOWIC

TYLKO OKOLICZNE MIASTA KOŁO KATOWIC

Od razu mówię że interesują mnie tylko dziewczyny z bliskich okolicznych miast koło Katowic, ponieważ preferuje związek oparty tylko na realnych częstych spotka...

369 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam zony

lat 30 wykształcony kulturalny nie pijacy

337 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam zony

szukam zony wieku 20-31 lat na stały poważny związek jestem ze wsi mam własne gospodarstwo kulturalny miły wykształcony bez nałogów wieku 30 lat z okolic olecka...

449 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

MILOSC

Poznam dziewczyne chcaca stworzyc staly zwiazek,na dobre i zle,kontakt na [email protected]

438 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

TYLKO NA STAŁE

Witaj jesli czujesz sie tez samotna jestes panna lub po przejsciach..dzieci> jestes z woj lubelskiego okolice podkarpacia napisz do mnie a napewno odpi...

390 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam kawalera z bydgoszczy

szukam kawalera z bydgodszczy 32-37l bez dzieci nalogow i zobowiazan normalny ,ktory mysli o st.stabilnym zwiazku .pozdr.

497 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

na zawsze

szczery wrazliwy wierny szanujacy drugiego czlowieka. ale niestety samotny.

529 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam do stalego normalnego zwiazku Kobiete

Mam 170 wzr jestem szczuply ale nie chudy,mysle ze jestem nie brzydkim mezczyzna,mam krotkie wlosy,nie pale i zadko pije jestem napewno odpowiedzialnym nie scie...

501 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam do stalego zwiazku Kobiete

Poznam do stalego zwiazku Pania moze byc z 1 dzieckiem do 37 lat szczupla wiedzaca czego chce od zycia zaznaczam ze nie mieszkam w Polsce i niechce tam mieszkac...

538 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam dziewczyne kocha za nic

Daje po raz kolejny ogłoszenie nie znalazła taka ktora by mnie chciała poznac popisac i się spotkac naprawde ja miły fajny samotny bardzo nieszczesliwy :(brunet...

626 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!
Newsy z urodaizdrowie.pl

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'urodaizdrowie'@'localhost' (using password: YES) in /srv/poznajmysie/web/wordpress/wp-content/themes/classipress/sidebar.php on line 54
Could not connect: