Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze

poznam kogos do pisania caly czas

szukam kogos do pisania i nie tylko pisac moj nr 570069229 czekam na sms

Brak wyświetleń

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC (BĘDZINA)

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC (BĘDZINA)

Jestem czułym, gorącym chłopakiem, pełnym namiętności, cenie prawdziwą miłość, bliskość, przyjaźń ponad wszystkie materialne rzeczy. Uwielbiam spędzać czas ...

4 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

poznam

witam mam na imię Patryk mam 22 lata i poszukuję Miłości , jestem miłym sympatycznym chłopakiem mam 170 cm wzrostu piwne oczy , noszę dłuższe włosy poza tym lu...

8 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

wazne na teraz i dzis!!!!!

ważna na dzis by mi ktos pomogł finansowo doladowac konto z play za 60 zl a w zamian dostanie kilka moich fitek i moze spotkanie sex jesli tak pasuje napisac ty...

15 liczba wyświetleń, 13 dzisiaj

Przyjaźń ;)

Witam wszystkich :) chcialabym poznac kogos nowego. Nawiazac nowe znajomosci. Jestem w trakcie rozwodu i na razie nie szukam kogos na stale,ale za to kogos nowe...

16 liczba wyświetleń, 10 dzisiaj

Szukam kogos do popisania

Witam. Szukam osoby chetnej do podpisania, na różne tematy. Wiek nie ma znaczenia.

18 liczba wyświetleń, 10 dzisiaj

szukam kogos do popisania

Hej szukam chętnych osób do podpisania na gg... To mój nr :) 51622624

18 liczba wyświetleń, 11 dzisiaj

chce poprostu z kimś pogadać

kochasz Bieszczdy napisz kobieto

18 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

stały związek

szukam kobiety do stworzenia stałego związku w wieku od28do32 dla której ważny jest charakter i serducho możesz mniec dziecko i poukladane w głowie czego tak na...

7 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

027

Matrymonialne

Poznam dziewczynę 30-36 i niskiego zrostu.Miłą i bardzo samotne . Proszę pisać z województwa Lubelskiego a najlepiej z Zamościa

9 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Poznam Kobiete z Lublina

witam poznam uczciwa dziewczyne do lat 45 w celu który ustalimy sami jezeli jestes falszywa i pazerna na kase nie pisz :) ja przystojny umiesniony 186 wz 92 kg ...

7 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam dziewczyny do st zwiazku

Szukam normalnej dziewczyny do stałego związku która myśli poważnie o życiu i szuka miłości od 23 do 28 lat

15 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

1967714315

Poznaj my się

Podoma mi się to co robię

17 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

Poznam druga połówkę……

Niebrzydki,bez nałogów pozna niebrzydką bez nałogów do 40 lat z okolic żyrardowa....

8 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Poznam samotna powazna kobiete

Poznam samotna realna powazna kobiete do 43 lat ktora mysli powaznie i chce stabilizacji,dziecko nie jest przeszkoda. Jesli wiesz czego chcesz to odezwij sie.

13 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne
Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

3320 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

Poznam kobietę

Zaprzyjaźnię się z kobietą , która UWIELBIA książki , spacery , dobre filmy i przyrodę :) Kaskaderkom , frustratkom z góry dziękuję . Kontakt : response@inte...

2669 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

icon

szukam meza

delikatna , wrazliwa czula romantyczka , czekam , na meza , moze tutaj go poznam ? kto wie .

2512 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

marta

szukam MILOSCI

Mam 29 lat, jestem spokojną i wesołą osobą. Chciałabym poznać mężczyznę, który pozwoli mi być sobą, który zaakceptuję mnie taką jaką jestem. Napisz może pozna...

2383 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Z Emolem :)

Szukam mądrego mężczyzny :)

Szukam kogoś ciekawego :) podobnego do mnie :) Po szkole :) lub w trakcie :) z ciekawymi pasjami, pomysłami na życie :) kogoś kto kocha życie :) Wie jak trakto...

2332 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Marcia :***

Szukam fajnego chłopaka 14-18 lat

No ja jestem Marta i mam 15 lat i szukam jakiegoś chłopaka fajnego bo wszyscy których znam są głupi albo mają dziewczyny ;((((( Musi być ładny i myć zęby ;PP...

1918 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

010

Witam serdecznie ;)

Witam ;) Mam na imię Katarzyna, mam 20 lat i jestem z woj łódzkiego. Jestem miłą, szczerą, kochaną, wrażliwą, ale też nieśmiałą, wstydliwą i małomówną dziewczyn...

1832 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

DSC_0102

szukam bratniej duszy

Szukam kogos z kim sie po klutni przytule. Kogos kto bedzie o mnie dbal. Z kims kto zajmie mi wiele czasu ale nie zmarnuje go. Jestem na ogol spokona kobieta. n...

1630 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

zdjęcie1231

Poznam mężczyznę

hejka poznajmy się:) pozdrowionka :P

1583 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1170784_328389540631610_1067143713_n

szukam chłopaka

mam na imię : Agnieszka mam 18 latek :) Mieszkam w okolicach Grójca (Woj. Mazowieckie ) ( mam 158 wzrostu , ciemno brązowe włosy , oczy brązowe , nie jestem s...

1480 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

CAM00061-1

Tobi

Jest jakas dziewczyna samotna kutra wychowuje samotnie dziecko pomogę finasowo

1329 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Samotna szuka na stałe

Szukam faceta na stałe do związku,wrażliwego,szczerego ,miłego.Który czuje sie samotny tak jak ja i chciałby mieć bliską osobę przy sobie.Jestem normalną 40 lat...

1235 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

chcę kochac i byc kochana…

...a może poprostu na początek przyjażń. Jeżeli jestes sam i nie jest Ci z tym dobrze, jeżeli jesteś w podobnym do mnie wieku,jesli umiesz przytulić i pocieszyc...

1230 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

PicsArt_1371461435511

zwiqzek

Witam poszukiwany facet. Do zycia jestem rozwodkq mam 35l tez zagranica.pozdrawiam:) :):):):):)

1193 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

165049816

Poznam ciekawą osobę. Facebookowa przyjaźń, a może coś więcej. :)

Zapraszam chętne osoby do pisania tutaj https://www.facebook.com/truskawkowa.roskosz chętnie odpiszę na każdą wiadomość :) Pozdrawiam serdecznie :P

1153 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

szukam dziewczyny na wakacje

witam szukam dziewczyny na resztke wakacji ktora wie czego chce to ty planujesz gdzie jedziemy i spedzamy milo czas moze nie musimy tez nigdzie jechac to zalez...

171 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam

Poznam fajnego mężczyznę na dobre i na złe.

227 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

zapoznam

Poznam panią w wieku 45-50l w celu zawarcia znajomości zainteresowane Kobiety proszę o kontakt na nr 664-890-685

14 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Poznam

Witam chętnie poznam kobiete w wieku 25-30l z woj mazowieckiego. Interesują mnie poważne propozycje.Coś o mnie lubie wyjazdy zwiedzanie itd ale o tym to można p...

14 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Przyjazń

Witam jestem na portalu żeby poznać miłą naturalną osobę z którą można bylo by porozmawiać o wszystkim i o niczym:)

35 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

TYLKO OKOLICZNE MIASTA KOŁO KATOWIC!

Czekam na dziewczyne z pobliskich miast koło Katowic, tj Sosnowiec, Wojkowice, Czeladź, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Mysłowice, Siewierz itp, musisz być wierna, ko...

84 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

po rozwodzie szukam kobiety

Szukam kobiety do stalego zwiazku w wieku do42 lat moze miec dzieci. Jesli czujesz sie samotna to napisz a moze to ciebie szukam. Pozdrawiam wszydtkie kobiety

158 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

na stałe

poznam dziewczynę z woj.mazowieckiego która spragniona jest miłości i przytulenia pocałunków jestem wysoki 185 cm jestem prostym chłopakiem i spełnie twoje marz...

240 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznam kogos

poznam kogos do pisania lub cos wiencej zobaczymy pisac mi na nr 731266193

214 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam szczerej prawdziwej Milosci

Szukam Szczerej Milosci ciepla zrozumienia dlaczego tak trudno znalezc Milosc

559 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

To ja!:-)

baz74

Witam!:-) Jestem spokojnym kawalerem, romantycznym, poważnym, pracowitym i serdecznym;-) szukam podobnej do siebie drugiej połóweczki;-) Pozdrawiam!:-) PS...

349 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam mila szczupla wierna kobiete staly zwiazek

poznam mila i wierna kobiete tylko powazne oferty

700 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

tapety-kreskowki-catoon-2 (1)

szukam tego co najwazniejsze MILOSCI

czesc mam na imie adrian jestem z okolic warszawy i często jestem w warszawie poszukuje przyjaciolki a nawet milosci na cale zycie jestem milym chłopakiem.51255...

78 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

SZUKAM MIŁOŚCI

Witam.... Mam na imię Piotrek.... Mam 30 lat i jestem z województwa Lubelskiego.... Jestem miły i normalny facet.... Szukam kobiety z województwa Lubelskiego......

65 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

milosc

czesc szukam dziewczyny do stalego zwiazku moze miec dziecko i posziadac gospodarstwo rolne jestem osoba bez nalogow

48 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

potrzebuje

Życie ciągnie cię w dół? Czasem trzeba tylko impulsu, drugiego organizmu żeby odlecieć wyyysoko w górę.

678 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam normlanej dziewczyny.

Szukam dziewczyny normlanje, miłej, smympatycznej z dobrym poczuciem humoru. Lubiącej zabawę taniec. Lubię naturlane piękno i wszystko co naturalne, nie przepad...

356 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

nadzieja

Lubie poznawac ludzi

144 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

PicsArt_1371461435511

zwiqzek

Witam poszukiwany facet. Do zycia jestem rozwodkq mam 35l tez zagranica.pozdrawiam:) :):):):):)

1193 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

miłosc

Samotna ,uczciwa 38letnia panna, bez nałogów pozna uczciwego pana w odpowiednim wieku do stałego związku, nie szukam przygód! woj. mazowieckie

719 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

nowi znajomi

Nie umie sie otwierac w realu.co innego w sieci

178 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Samotna

Witam wszystkich panow myslacych powaznie o zyciu,kobiecie,rodzinie. Nie szukam przygod. Sama wychowuje coreczkie. Mam 30 lat. Nie szukam sponsora. Jesli jestes...

1119 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

tablica info foto

Szukam Znajomości

Szukam nowych fajńych znajomości w wieku w granicach 25 - 35.. nie młodziej nie starzej... ;-)... interesują mnie i kobiety i mężczyźni...

1051 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

???

mam 24 lata, jestem po długotrwałym nieudanym związku, szukam lekarstwa na złamane serce i odbudowanie własnej wartości. Jeśli jesteś prawdziwym facetem a nie n...

1038 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

chcę kochac i byc kochana…

...a może poprostu na początek przyjażń. Jeżeli jestes sam i nie jest Ci z tym dobrze, jeżeli jesteś w podobnym do mnie wieku,jesli umiesz przytulić i pocieszyc...

484 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

chcę kochac i byc kochana…

...a może poprostu na początek przyjażń. Jeżeli jestes sam i nie jest Ci z tym dobrze, jeżeli jesteś w podobnym do mnie wieku,jesli umiesz przytulić i pocieszyc...

1230 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poszukuje mezczyzny z okolic zukowa

szukam mezczyzny z zukowa o ktorym nie moge zapomniec na pierwsza randke umawialismy sie pod neptunem w gdansku.Wiem ze przegladasz ogloszenia odezwij sie ja ca...

641 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam mężczyzny

WITAM SZUKAM MĘŻCZYZNY CO SZUKA POWAŻNEGO ZWIĄZKU STARSZEGO OD SIEBIE 32 LAT DO 42LATA Z OKOLIC BYM NIE BYŁO PROBLEMU ZADBANEGO Z POCZUCIEM HUMORU .MAM DWOJE ...

1099 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

3320 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

icon

szukam meza

delikatna , wrazliwa czula romantyczka , czekam , na meza , moze tutaj go poznam ? kto wie .

2512 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

Szukam kobiety na całe życie

Witam Jestem kawalerem bez zobowiązań,nie jestem wykształcony i nie szukam dziewczyny z dyplomami lecz wyrozumiałej,szczerej,wytrwałej ,zaradnej i takiej któr...

489 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Szukam kobiety na całe życie

Opis Witam Jestem kawalerem bez zobowiązań,nie jestem wykształcony i nie szukam dziewczyny z dyplomami lecz wyrozumiałej,szczerej,wytrwałej ,zaradnej i tak...

318 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Módl się i pracuj

chcialbym poznac kobiete z ktora moglbym sie modlic, czytac biblie , ksiazki , sluchac muzy i chodzic na spacerki... nic wiecej , nic mniej

311 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Obraz 1863

Poznam Kobiete

Nie bede sie rospisywł tylko chce poznac Kobiete

606 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam Kobiete

Nie bede sie rospisywł tylko chce poznac Kobiete Jesli niom jestes napisz mi sms ja od dzwonie 781602150

446 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Zwróć uwagę na mnie ….proszę.

Jestem nieśmiałym 30-latkiem. kawaler,bez zobowiązań. Szukam normalnej 30-latki,bez dyplomów,i wysokim mniemaniu o sobie.Szukam wyrozumiałej,zaradnej dziewczy...

483 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

1401937_574990009247918_1693956193_o

Szukam Kobiety na Całe Życie

Cześć,mam 22 lata jestem ze Świdnicy na Dolnym Śląsku. Interesuje sie wszystkim,zwłaszcza Muzyką nią Żyje i Produkuje. Jestem Otwarty,Szczery,Pozytywny,Uczuci...

568 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

niesmialy

Jestem samotnym nismialym mezczyzna

502 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam pania na stale

Mam 35 lat i szukam kogos z kim moge ulozyc sobie zycie . Prosze o telefon lub sms.

495 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

DSC00026

ranka

jestem jaki jestem O sobie: jestem kawalerem i szukam drugiej połowy bo samotność jest straszna

580 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

seks spotkanie 795942032 pow,zamojski

poszukje dziewczyny która lubi pieszczoty i seks ja 50 lat 170 wz. dojade 100 kl. na spotkanie.

351 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

dla ciebie

stej strony 32 letni facet po10 letnim nie udanym zwiazku szuka kobiety morze miec dziecko najlepiej z dolnego slaska 511 256 260 pozdrawiam

236 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

samotny szuka samotnej

Samotny... i to bardzo szuka ciepła, takiej osobistej przystani... Uczciwy, wrażliwy, inteligenty obdarzy szacunkiem i miłością. Niezależny, kochający dzieci -...

598 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Puszystą :)

Poszukuję fajnej miłej bezpośredniej puszystej lekko puszystej dziewczyny na spędzenie miłych chwil wiek 20 - 35 lat ;) . Mogę dojechać .nr gg 43193319

282 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

samotny

hej szukam wiernej dziewczyny z okilic prudnika ladna:)

255 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!

Popularne ogłoszenia dzisiaj

  • Żadne ogłoszenie nie zostało odwiedzone.

Quick Chat

Ładowanie...

Warning: mysql_error(): 41 is not a valid MySQL-Link resource in /srv/poznajmysie/web/wordpress/wp-includes/wp-db.php on line 1220