Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss


Darmowe ogłoszenia

Miłość i przyjaźń

Miejsce spotkań
REKLAMA
Ogłoszenia / Najnowsze
12313628_186765941669225_3403751320489483965_n

Poznam miłego pana.

Poznam miłego pana do 47lat. Zapraszam na mojego facebooka: Eleonora Partyka

11 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Cieżko żyć z tym bólem jaki sprawia samotność

Właśnie uświadomiłem sobie ze chyba juz zawsze będę sam. Nigdy nie poznam żadnej Kobiety bo nie potrafię sobie z tym poradzić. Nie umiem tak zagadać i w ogóle. ...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

11751758_492575670910736_262489884946626261_n

Poznam Starszą 30-56 Cała Polska

Potrafię odnaleźć się w każdej sytuacji będąc u Twojego boku przyjacielem, partnerem, czy też namiętnym kochankiem który rozpali Cię do granic czerwoności, ubós...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Hej dziewczyny jestem 28 letnim facetem szukającym znajomości z wesołą i sympatyczną dziewczyną. Ja wysoki, szczupły, pracujący z własnym autem. Jeśli jesteś za...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

SZUKAM MIŁEJ DZIEWCZYNY Z ŁODZI LUB OKOLIC:)

SZUKAM MIŁEJ DZIEWCZYNY Z ŁODZI LUB OKOLIC:)

Witam! Jestem miłym i czułym chłopakiem z Łodzi. Do niedawna studiowałem ale zamierzam jeszcze powrócić na studia. Poszukuje miłej dziewczyny, z Łodzi lub okoli...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam ciepłą porzadna spokojną kobietę na zawsze

Mam 33 lata, jestem spokojnym szczuplym facetem. Nie jestem ksieciem z bajki jak wiekszosc tu szuka.Nie mam nalogow.Mieszkam i pracuje w Bialymstoku.Cenie szacu...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Samotna

Jestem miłą i pogądna oraz z poczuciem humoru kobietą mam32 lata i czuje się samotna jeśli czujesz się samotny jak ja to odezwij sie

20 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Jesteś samotny ? napisz ja także jestem samotna !

A więc na poczatek sie przedstawie jestem Domisia , Dominika , Domcia jak kto woli :} Szukam miłosci i bezpiecznestwa ciepła i przytulenia ! Jestem dlugowl...

20 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam normalnego chlopaka na stale który mnie zaaptuje i pokocha mnie taka...

Szukam normalnego chlopaka na stale który mnie zaaptuje i pokocha taka jak jestem

17 liczba wyświetleń,  dzisiaj

MOŻE UDA MI SIĘ POZNAĆ NA WALENTYNKI TĄ  UKOCHANĄ

MOŻE UDA MI SIĘ POZNAĆ NA WALENTYNKI TĄ UKOCHANĄ

Hej jestem fajnym facetem mam 33 lat kawaler bez dzieci 180 cm 80 kg szukam dziewczyny do związku na CAŁE życie WYSOKIEJ i SZCZUPŁEJ może mieć jedno dziecko to ...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety wartej miłości!!!

jestem wysokim,szczupłym facetem który ceni kobiety,Zapraszam do znajomości.pozdrawiam

14 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznam kobiete

witam poznam kobiete mila fajna wiek b/z. do przyjazni nie oparta tylko na sexie. chetnie popisze z fajna kobiete na kazdy temat.ja mily sympatyczny 32latek cze...

18 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety do stałego związku

Już wątpię ze ta droga znajdę kobiete do stałego związku. Ja mily fajny 27 latek . Jestem po przejściach. Szukam kobiety która mnie zaakceptuje takim jakim jest...

14 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam przyjaciela…

Poznam mężczyznę w wieku powyżej 35 lat do przyjaźni... Rozmów , pisania ... może w przyszłości spotkania na spacer czy kawkę. Jestem 30 letnią lwicą, puszystą ...

23 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam drugiej połówki ..;)

Szukam drugiej połówki na stałe. Jestem osobą uśmiechniętą, uczciwą dla której bardzo liczy się rodzina i osoby bliskie. Mam nadzieję, że mi się poszczęści w mo...

60 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne
304078_151331598296907_341977653_n

hej …

hej mam na imię Ilona pochodzę z mazowieckiego mam 32 lata jestem szczupłą brunetką -strzelcem jesli chcesz mnie poznać poprostu spytaj..

8369 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Kobietka

Kobieta jakich już prawie nie ma …

Witam Cię, pojawiłam się tu gdyż zaczęłam dostrzegać minusy bycia singielką... Brakuje mi partnera, z którym mogłabym spędzić wspólnie weekend, wolne wieczo...

6263 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Uczucie….

Jeżeli mieszkasz w Krakowie lub okolicy,i tak jak ja jesteś sama, a masz dość patrzenia w monitor komputera z nadzieją że ktoś napisze, to napisz do 47-letniego...

5750 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Cześć. Cieszę się, że tu zajrzałeś :) Mam na imię Ania, uwielbiam sport i gotowanie a w związku najważniejsze dla mnie jest zrozumienie i wierność. Szukam męż...

5073 liczba wyświetleń,  dzisiaj

(;;

Mam na imię Dorota mam lat 27, szukam pana który mnie pokocha i ja go też który mnie doceni jaką jestem będzie z mną na te złe chwile i na te dobre chwile będzi...

4859 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Karola, styczeń 2013 jpg6

Szukam kogoś,kto zabarwi mój świat ;)

Chętnie poznam kogoś, kto ubarwi moje życie - na chwilkę, godzinkę, miesiąć, rok , lata? - to się okaże ;)

4839 liczba wyświetleń,  dzisiaj

stały związek

szczery godny zaufania

4322 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kogos kto mnie polubi

szukam kogos do pszyjazni i esemesowanie pszez telefon to moj numer tel 886648091

3887 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

3573 liczba wyświetleń,  dzisiaj

DSC02399

Poznam miłego pana ;)

kontakt: [email protected] poznam miłego pana wiek do 45 lat z woj. dolnośląskiego

3569 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Obciągnę facetowi.

Jestem facetem i szukam faceta.Szukam zdecydowanego i pozytywnie nastawionego do życia chłopaka, który tak samo chciałby spróbować czegoś nowego. Liczy się dobr...

3459 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_0316

HEJ

HEJ MAM NA IMIĘ ILONA POCHODZE Z MAZOWIECKIEGO MAM 32 LATAJESLI CHCESZ WIEDZIEC WIĘCEJ PYTAJ.... KTO PYTA NIE BŁĄDZI:)

3279 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ja na sofie

szukam drugiej połowy

mam 22 lata poszukuje mężczyzny do stałego zwiazku w wieku 23-31 lat z woj lubelskiego-podkarpackiego poznajmy sie

3245 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam mężczyznę do życia

Czekam, szukam, potrzebuję (jak zwała tak zwał) żyć z mężczyzną. Jestem młodą duchem, w miarę:) atrakcyjną 39-latką, mam syna, kota i dużo uczuć do zaoferowania...

3194 liczba wyświetleń,  dzisiaj

1063728_175978112574417_692701601_o

poznam

Jestem młodą spontaniczna i wesoła. Choć prawde mówiąc stracilam już nadzieje na szczescie.chętnie poznam kogoś kto tak jak ja zasługuje na szczęście:-)

3186 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

Życiowa trauma efektem kobiecej postawy

Jedni mają sexzabawy od najmlodszych lat i uchodzenie za szanujące, inni prawictwo w późnym wieku i metke myslacego o 1 dyskryminacja mężczyzn: praca, sex, ż...

126 liczba wyświetleń,  dzisiaj

POZNAM PANA Z WARSZAWY

Milutki chłopak z bardzo ładnym uśmiechem pozna Pana lubiącego romantyczne kolacje,podróże w nieznane i spokojną muzykę.Mam pracę polegającą na murarce ale bard...

755 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Zabiorę Cię do siebie

Cześć dziewczyny, pozdrawiam was i fajnie, że to czytasz. Mieszkam w Holandii od dłuższego czasu i chciałbym poznać jakąś sympatyczną dziewczynę. Cenię sobie uc...

499 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam przyjazni

Szukam kogoś z kim mogłabym porozmawiać , popisać Jestem samotną mamą , nie szukam jednak przygód , czy też romansu

183 liczba wyświetleń,  dzisiaj

staly zwiazek

Czy na tej stronie poznam normalną dziewczynę do stałego związku ? Może mieć dzieci . Ja kawaler lat 37 jestem z okolic Myszkowa . Tel 794-924-061

87 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Koleżeństwo

Nie interesuje mnie romans, Poznam uczciwego kolegę do znajomości, w wieku 29 do 32 lat. więcej się dowiesz w e-mailu..

756 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam faceta

  Poznam pana od 182 cm wzrostu, 30 - 40 lat, do pogadania, spacer, a może do dłuższej znajomości.

417 liczba wyświetleń,  dzisiaj

dobre i pożyteczne

Poznam chętnie w województwie kujawsko - pomorskim koleżankę od 18-26 l i powiedzmy jestem w stanie Ciebie zasponsorować (oczywiście nie chcę nikogo urazić cho...

242 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Przyjaźń

Chcę poznać miłego mężczyznę, z którym można wyjść na spacer czy do kina, porozmawiać i pośmiać się tak po prostu:) mam 41 lat, jestem puszystą szatynką, empaty...

77 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznanie, korespondencja

Witam, mam na imię Ania , lat 20. Chciałabym poznać(po korespondować) z różnymi osobami, może akurat mamy jakiś wspólne zainteresowania, tematy :). Urodziłam si...

320 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Wirtualna znajomość

Poznam fajną kobietę do popisania.A może później się spotkamy?????????

209 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety do stalego zwiazku

Pisze w serwisie z myślą,ze poznam tu jakąś mila kobietę w wieku bez znaczenia,może być z dzieckiem.

259 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam na stale kobietę.

Witam mam 39lat 180cm 78 kg .Stanu wolnego bez dzieci, poznam tą drogą swoja drugą polóweczke. do życia na dobre i złe. [email protected] pozdrawiam

569 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam dziewczyne

Poznam normalną dziewczynę . Normalną tzn szczerą , tolerancyjną, z poczuciem humoru , o ile to możliwe to troche pracowitą ;p . Najlepiej jak by była wychowana...

86 liczba wyświetleń,  dzisiaj

10265602_1426278870969445_7733999055204410009_o

Szukam przyjaciółki SOSNOWIEC

Cześć nazywam się Kamil szukam przyjaciółki do towarzystwa z okolic Sosnowca .Mam 21 lat nie posiadam żadnych nałogów jestem spokojnym ,zrównoważonym ,średnim p...

215 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety
12313628_186765941669225_3403751320489483965_n

Poznam miłego pana.

Poznam miłego pana do 47lat. Zapraszam na mojego facebooka: Eleonora Partyka

11 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Samotna

Jestem miłą i pogądna oraz z poczuciem humoru kobietą mam32 lata i czuje się samotna jeśli czujesz się samotny jak ja to odezwij sie

20 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Jesteś samotny ? napisz ja także jestem samotna !

A więc na poczatek sie przedstawie jestem Domisia , Dominika , Domcia jak kto woli :} Szukam miłosci i bezpiecznestwa ciepła i przytulenia ! Jestem dlugowl...

20 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam normalnego chlopaka na stale który mnie zaaptuje i pokocha mnie taka...

Szukam normalnego chlopaka na stale który mnie zaaptuje i pokocha taka jak jestem

17 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznam kobiete

witam poznam kobiete mila fajna wiek b/z. do przyjazni nie oparta tylko na sexie. chetnie popisze z fajna kobiete na kazdy temat.ja mily sympatyczny 32latek cze...

18 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam przyjaciela…

Poznam mężczyznę w wieku powyżej 35 lat do przyjaźni... Rozmów , pisania ... może w przyszłości spotkania na spacer czy kawkę. Jestem 30 letnią lwicą, puszystą ...

23 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam drugiej połówki ..;)

Szukam drugiej połówki na stałe. Jestem osobą uśmiechniętą, uczciwą dla której bardzo liczy się rodzina i osoby bliskie. Mam nadzieję, że mi się poszczęści w mo...

60 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kawalera 37-42 lat z kraju wsi zagranicy

panna 40 lat mieszakam w zach-pom szukam bezdzietnego kawalera domatora 37-42 lat powyzej 170 cm z kraju wsi zagranicy na stałe [email protected]

20 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam

Witam mam na imię Marek szukam kobiety która będzie chciała przeżyć zemną resztę swego życia musi miec bogaty charakter i co najważniejsze chęci mój numer gg to...

16 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Potrzebna przyjaciółka

Dzieci juz dorosle, maz stal sie obcy, obojetny. Chcialabym miec przyjaciółkę, umowic sie na kawe, spacer, pogadac zeby zycie nie polegało tylko na pracy i powr...

21 liczba wyświetleń,  dzisiaj

NA RAZIE PRZYJAZŃ WIRTUALNA

Szukam pana w wieku 56l l do 100 na gg na miłe spotkania przy piosenkach i ciekawych rozmowach ....pozdrawiam Mój e-mail [email protected]

16 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Witam.

Witam.

Witam. Szukam tutaj osoby miłej,spokojnej,kochającej,szczerej, w wieku od 20 do 26 lat z województwa Łódzkiego lub bliskich okolic do stałego związku. Jestem ...

37 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam pana w wieku od 36 do 46

Witam jestem Agnieszka mam 27/163/90 szukam miłego pana nie szukającego przygód lecz stałego związku lub przyjazni nie patrzącego na wygląd lecz na serce i char...

42 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Przyjazna rozmowa :)

Mam 17 lat i szukam ciekawych ludzi do rozmowy :')

35 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Stały związek

Mieszkam z synem, po przejściach, l 49 szukam normalnej osoby do stałego związku

40 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

Cieżko żyć z tym bólem jaki sprawia samotność

Właśnie uświadomiłem sobie ze chyba juz zawsze będę sam. Nigdy nie poznam żadnej Kobiety bo nie potrafię sobie z tym poradzić. Nie umiem tak zagadać i w ogóle. ...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

11751758_492575670910736_262489884946626261_n

Poznam Starszą 30-56 Cała Polska

Potrafię odnaleźć się w każdej sytuacji będąc u Twojego boku przyjacielem, partnerem, czy też namiętnym kochankiem który rozpali Cię do granic czerwoności, ubós...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Hej dziewczyny jestem 28 letnim facetem szukającym znajomości z wesołą i sympatyczną dziewczyną. Ja wysoki, szczupły, pracujący z własnym autem. Jeśli jesteś za...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

SZUKAM MIŁEJ DZIEWCZYNY Z ŁODZI LUB OKOLIC:)

SZUKAM MIŁEJ DZIEWCZYNY Z ŁODZI LUB OKOLIC:)

Witam! Jestem miłym i czułym chłopakiem z Łodzi. Do niedawna studiowałem ale zamierzam jeszcze powrócić na studia. Poszukuje miłej dziewczyny, z Łodzi lub okoli...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam ciepłą porzadna spokojną kobietę na zawsze

Mam 33 lata, jestem spokojnym szczuplym facetem. Nie jestem ksieciem z bajki jak wiekszosc tu szuka.Nie mam nalogow.Mieszkam i pracuje w Bialymstoku.Cenie szacu...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

MOŻE UDA MI SIĘ POZNAĆ NA WALENTYNKI TĄ  UKOCHANĄ

MOŻE UDA MI SIĘ POZNAĆ NA WALENTYNKI TĄ UKOCHANĄ

Hej jestem fajnym facetem mam 33 lat kawaler bez dzieci 180 cm 80 kg szukam dziewczyny do związku na CAŁE życie WYSOKIEJ i SZCZUPŁEJ może mieć jedno dziecko to ...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety wartej miłości!!!

jestem wysokim,szczupłym facetem który ceni kobiety,Zapraszam do znajomości.pozdrawiam

14 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety do stałego związku

Już wątpię ze ta droga znajdę kobiete do stałego związku. Ja mily fajny 27 latek . Jestem po przejściach. Szukam kobiety która mnie zaakceptuje takim jakim jest...

14 liczba wyświetleń,  dzisiaj

kkkkkkkkkk

poznam kobiete

Poznam miła kobiete od 19 do 34 lat

16 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam ciepłą spokojną porzadną kobietę bez nałogów

Mam 33 lata, jestem spokojnym szczuplym facetem. Nie jestem ksieciem z bajki jak wiekszosc tu szuka.Nie mam nalogow.Mieszkam i pracuje w Bialymstoku.Cenie szacu...

11 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam dziewczyne

Hej dziewczyny jestem 28 letnim facetem szukającym znajomości z wesołą i sympatyczną dziewczyną. Ja wysoki, szczupły, pracujący z własnym autem. Jeśli jesteś za...

10 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam dziewczyny lub żony

mam 24l 185cm . ciemne włosy brązowe oczy . szukam dziewczyny lub zony

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

milosc

mam na imie mieczyslaw lat 60 chetnie poznam pania aby wspolnie storzyc szczera zyczliwa przyjazn a nawet wymarzone szczescie w dalszym zyciu pozdrawiam szuka...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Przeczytaj zanim napiszesz

Hej wam dziewczyny mam na imię Mateusz 24 lata jestem z woj. Mazowieckiego. Poznam dziewczynę samotną po przejściach z dzieckiem lub bez która nie patrzy na wyg...

13 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam dziewczyny do stałego zwiazku

hej wszystkim mam na imie marcin i mam 22lat szukam milosci bez klamstwa i obludy, jestem normalnym facetem ktory ma pecha w zyciu

16 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Witaj na Poznajmy się!

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać już dziś - to nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego portalu - Poznajmy się. Tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku bezpłatne. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań.

Dołącz do nas!

Reklama

DOBRY SEX SHOP

Polecamy

Artykuły

Kilka rad od poznajmysie na jesienną chandrę!
Wielkimi krokami zbliża się zima, lecz za oknem jeszcze mamy chłodną, deszczową jesień. To właśnie ta pora powoduje, że uaktywnia

Miłość to czułość
Miłość to czułość, bliskość, zaufanie i troska o ukochaną osobę. Każdy z nas chciałby być kochanym i akceptowanym za to,

Miłość i jej kategorie
Są dwie bardzo duże potrzeby ludzi: kochać i być kochanym. Każdy tęskni za miłością, nawet jeśli się do tego nie