Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC (BĘDZINA)

Jestem czułym, gorącym chłopakiem, pełnym namiętności, cenie prawdziwą miłość, bliskość, przyjaźń ponad wszystkie materialne rzeczy. Uwielbiam spędzać czas ...

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam Pani z Krakowa

Witam szukam konkretnej Pani ktora wie czego chce.Czy do związku czy luznej relacji cieżko powiedziec załezy od danej Pani.Relacja pełna uczuć,spontaniczności.C...

2 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam Dziewczyny

mam na imie dawid I Szukam dziewczyny która mi pokocha :P wiek 15-25 lat napisz nr tel 516729331(orange) ale moge pisac do wszystkich sieci. mieszkam w byto...

2 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

SAMOTNA

Jeśli jesteś fajny, sympatyczny, wesoły, odważny, lubisz rozmawiać, najlepiej przy kawie albo piwie i nudzisz sie tak jak ja - zadzwon:) +31 649417948

4 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

SAMOTNA

Jeśli jesteś fajny, sympatyczny, wesoły, odważny, lubisz rozmawiać, najlepiej przy kawie albo piwie i nudzisz sie tak jak ja - zadzwon:) +31 649417948

5 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

SAMOTNA

Jeśli jesteś fajny, sympatyczny, wesoły, odważny, lubisz rozmawiać, najlepiej przy kawie albo piwie i nudzisz sie tak jak ja - zadzwon:) +31 649417948

2 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

poszukuje dobrej dziewczyny

Poszukuje wrazliwej wiernej szczerej dziewczyny która wie co to miłośc.Nie znosze kłamstwa i chamstwa a dogaduje sie szybko więc ze mną nie ma problemu.Jestem w...

6 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

poznam pania grodzisk Mazowiecki

Witam ja normalny 25 lat ponoć mily przystojny. z woj. Mazowieckiego mieszkam w okolicach grodziska maz szukam kobiety od 20 - 45++ w celu miłego spędzenia czas...

7 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

miły chłopak pozna miła dziewczynę 726526388 odpisuje na nr z plusa

miły chłopak pozna pilnie miła dziewczynę mam 24 lata nie pije i nie pale i mieszkam sam w domu i szukam dziewczyny od 18 do 30 lat na stałe lub do miłego pisan...

5 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam dziewczynę

Poszukuję 'normalnej' dziewczyny w wieku 20-26 lat w celu bliższego zapoznania się. Proszę o kontakt osoby z woj. lubelskiego i bliskich okolic. Odezwij się - b...

6 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

poznajmy sie,

poznam kobiete do lat 40 z zamoscia i okolic,

8 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

zwiazek

Szukam dziewczyny do stalego zwiazku moze miec dziecko pozdrawiam

8 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

i fajna szuka pana

mila ladna 23 lata szuka fajnego realnego pana

17 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

SZUKAM KOBIETY tej jedynej

JESTEM 30 LATKIEM SZUKAM KOBIETY NA STAŁE

10 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

poznam kobiete

poznam pania do lat 50, wolna, mila ,lojalna moze byc i mlodsza ,szczupla ja sam mieszkam ustatkowany, niezalezny, wolny, samotny zapraszam do siebie nad mor...

8 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne
marta

szukam MILOSCI

Mam 29 lat, jestem spokojną i wesołą osobą. Chciałabym poznać mężczyznę, który pozwoli mi być sobą, który zaakceptuję mnie taką jaką jestem. Napisz może pozna...

2889 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Marcia :***

Szukam fajnego chłopaka 14-18 lat

No ja jestem Marta i mam 15 lat i szukam jakiegoś chłopaka fajnego bo wszyscy których znam są głupi albo mają dziewczyny ;((((( Musi być ładny i myć zęby ;PP...

2115 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

DSC_0102

szukam bratniej duszy

Szukam kogos z kim sie po klutni przytule. Kogos kto bedzie o mnie dbal. Z kims kto zajmie mi wiele czasu ale nie zmarnuje go. Jestem na ogol spokona kobieta. n...

2036 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Szukając znajdujesz , nic nie robiąc zostajesz sam.

w dobie XXI wieku wydawać, by się mogło, że poznanie Pana w odpowiednim wieku to tylko chwila, a tu niestety nie czy naprawdę nie można w necie poznać Pana , k...

1447 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Witam wszystkie fajne dziewczyny mieszkające w okolicach Katowic. Szukam tutaj ciekawej dziewczyny z mojej okolicy do stałego związku. Nie kieruje sie wyglądem...

1239 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ona szuka Jego

Szukam partnera na całe życie, który zaakceptuje mojego 2letniego synka i pokocha nas oboje prawdziwą miłością. Bardzo cenie w mężczyźnie rodzinność, zaradność,...

1164 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

kobieta

Zapłacę mężczyźnie za mile spędzone chwile

Mam na imię Aldona, witam wszystkich panów z całej Polski, czytających to ogłoszenie szukam mężczyzny w przedziale wiekowym od 18 do 60. Mam 36 lat poszukuje pa...

1156 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam Pana

Mam 55 lat jestem osobą ciepłą wesołą z poczuciem humoru stanu wolnego poznam Pana w zbliżonym wieku bez zobowiązań samotnego który pragnie towarzystwa drugiej ...

1099 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

marzena1.php

zwiqzek :):)

Witam szukam faceta do zwiqzku na stale ....od 30 do 42l rozwodka 36l 2ka dzieci lubelskie...tez zagranica.pozdrawiam...

1042 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

poznam przyjaciół

'Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać' Niestety nigdy nie miałam szczęścia do znajomych... chetnie p...

1023 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Mag

„Jak poznałem waszą matkę”

Może to ja będę główną bohaterką Twojego serialu? :)

1016 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam chłopaka na stałe

Szukam Chłopaka do stałego związku który poważnie myśli o życiu z wielkopolski z pobliskich okolic w wieku 18-21 lat. Jestem miła wesoła zawsze uśmiechnięta lu...

1000 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam przyjaciela

Jestem 33 letnią meżatką. Troche sie nie układa i chciałabym poznac kogos z kim mozna porozmawiać . Kogos kto umie słuchać. Osoby która nie zawsze bedzie przyta...

921 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

powżny związek

Witam.mam na imię Sandra jestem osobą wesoła ,zabawna,uczciwa lubiaca dobre filmy,wyjazdy,spacery, jestem szczera,uczciwa z ogromnym poczuciem Humoru szukam kog...

907 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

szukam partnera

Jestem jaka jestem szczera sympatyczna normalna kobieta nie miss lub ksiezniczka pochodze ze slaska ale obecnie przebywam zagranica bo pracuje jako opiekunka os...

888 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

Szukam towarzystwa, rozmowy, przyjaźni

Bardzo lubię rozmawiać. ;) Na większość możliwych tematów, może najbardziej o sprawach społecznych, polityce... czyli lubię wymieniać poglądy, nie koniecznie ...

159 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

12121212gg

ciebie szukam

szukam fajnej kobietki w Krakowie lub okolicach :) Coś o mnie Pracuję,studiuję w wolnych chwilach chodzę po górach , jeżdżę na rowerze, maluję, itp

81 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam przyjaźni

szukam przyjaźni, osoby z którą będę mógł na każdy temat porozmawiać na gg czy też na tel

88 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

image(4)

A może znajdzie się jakaś kobieta?

Szukam kobiety młodszej ode mnie - w wieku maksymalnie 30 lat.

134 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam chłopaka

szukam chłopaka co 12 lat lub 11lat ja mam 11lat

23 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

staly zwiazek

Czesc szukam dziewczy do stalego zwiazku moze miec dziecko moze tez miec gospodarstwo rolne jestem osoba bez nalogow

149 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam kobiete na stale

Witam.Mam 23 lata i samotnie wychowuje coreczke 2 letnia. Oboje jestesmy po przejsciach. Poszukuje kobiety w wieku 20-25 lat,takiej ktora mnie obdarzy miloscia ...

127 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Przyjaźń, związek

witam:) jestem 41-letnią pulchną szatynką, która szuka przyjaźni i miłości… nie interesują mnie jakieś przelotne znajomości czy romanse. Jeśli szukasz kogoś cie...

12 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

LIZAK TORUN

JESTEM Z TORUNIA I SZUKAM KOBIETY KTORA LUBI BYC LIZANA PO CALYM CIALKU MOJ NR TEL 665 523 501

76 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Stały związek

Szukam kobiety do stałego związku z okolic Przeworska i Jarosławia

132 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznajmy się :]

Poznam kobiete.. :] Nie bede sie rozpisywal ponieaz jesli sie zdecydujesz to i tak sie poznamy :] Michał 25lat , 1,70m , 73kg :] fot.priv :]

42 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

KRYSTIAN

Krystian TESKNIE ZA TOBA!!!!;(

103 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam

Szukam stałego związku..wychowuje 15 letniego syna..to chyba najważniejsze jak na razie...proszę o poważne wiadomości..pozdrawiam..

148 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Tej jedynej

nadal szukam tej jedynej Witam wszystkie panie! Szukam kobiety do stalego zwiazku moze miec dzieci.Jestem ze Ślaska Pozdrawiam wszystkie panie!!!

143 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

przyjazn i zwiazek

czesc szukam dziewczyny do pisania a nawet nie wykluczony staly zwiazek tylko w odleglosci do 150 km jestem osoba bez nalogow nawet dziewczyna moze miec dziecko...

89 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

Normalna milosc

Witam. Szukam tej jedynej, nie wzniosłej lecz normalnej prawdziwej miłości.... Proszę o kontakt osoby zainteresowane tylko i wyłącznie poważnym związkiem. Do...

734 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam przyjaciółki

Hey! Szukam dziewczyny w moim wieku lub nieznacznie starszej/ młodszej, która ma ochotę popisać, czasem spotkać się czy iść na imprezę. Jestem dosyc niesmiałą o...

156 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

DSC_0102

szukam bratniej duszy

Szukam kogos z kim sie po klutni przytule. Kogos kto bedzie o mnie dbal. Z kims kto zajmie mi wiele czasu ale nie zmarnuje go. Jestem na ogol spokona kobieta. n...

2036 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Szukając znajdujesz , nic nie robiąc zostajesz sam.

w dobie XXI wieku wydawać, by się mogło, że poznanie Pana w odpowiednim wieku to tylko chwila, a tu niestety nie czy naprawdę nie można w necie poznać Pana , k...

1447 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Staly zwiazek I milosc

poznam intelligentnego, poukladanego Pana w wieku 30-50 lat , ja 35 lat inteligentna,normalna kobieta,ktora do szczescia pragnie tylko milosci...

803 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

partner

Witam , szukam partnera do tanca i do rozanca (to nie ma nic wspolnego z medalikami hehe), wysokiego z poczuciem humoru, zrownowazone ale nie sztywniaka :)lubia...

553 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

b.puszysta 42 latka/Bydgoszcz

B.puszysta 42-latka,miła aparycja . Poszukuje normalnego mężczyzny do lat 48 z Bydgoszczy lub bardzo bliskich okolic. Interesuje mnie stworzenie stałego związ...

288 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

witam

Miła spokojna dziewczyna.Pozna miłego normalnego chłopaka.

814 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam wolnego partnera

jestem zadbana czarnulka poznam wolnego partnera 55 58l milo jesli sie do minie odezwiesz

401 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam wolnego partnera

jestem zadbana czarnulka poznam wolnego partnera 55 58l milo jesli sie do minie odezwiesz

352 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

SZUKAM WARTOŚCIOWEGO MĘŻCZYZNY

Witam wszystkich Panów, szukam poważnego , wartosciowego mężczyzny do stworzenia stałego związku i rodziny-wiernego , lojalnego , uczciwego,ciepłego,który wie c...

662 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Szukam…. miłości życia

Cześć! Nie wiem czy to dobry pomysł, by szukać miłości w internecie, ale przecież czasem trzeba wyjść jej na przeciw. I po prostu spróbować. Ciężko pisać o sobi...

775 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam fajnego chłopaka

Poznam fajnego chłopaka dla którego nie liczy się tylko seks. Mam 19 lat i każdy jeden chłopak powtarzał mi że jest brzydka i chcę się pozbyć tego kompleksu. Ko...

815 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

1381173_340875159391803_1986448196_n

zwiqzek

witam tylko i wylqcznie do stalego zwiqzku.... rozwodka 36l 2ka dzieci ,czekam na przemyslane telefony.:):):):)

727 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Witam

Witam szukam mężczyzny do życia codziennego do 40 lat z województwa śląskiego uczciwego kulturalnego do zamieszkania razem.Ja 35 lat stała praca wychowuje córke...

373 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

Szukam partnerki/kogoś bliskiego

Szukam miłej, czułej i inteligentnej kobiety/dziewczyny do dłuższej znajomości. Bardziej pasowało by "do bycia razem" :). Osoby, na której można by polegać i j...

377 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

18 Latek pozna kobietę z okolic Cieszyna, Bielska-Białej

Miły 18 letni chłopak dosyć niski około 167 pozna sympatyczną kobietę wiek bez znaczenia.

181 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Stały związek.

witam mam na imię Krzysiek mam 28 lat 180 cm 73 waga ja nie piję i nie palę ja też jestem bez nałogów szukam dziewczyny od 20 do 30 lat do związku małżeńskiego ...

502 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam tej jedynej do stałego związku

szukam tej jedynej do stałego związku

476 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

NiecoNieśmiały

Jesteś nieśmiała do facetów, boisz się ich? chcesz to zmienić? Nie byłem zakochany. Chce miłości. Mój telefon 790 218 211, bez sms.

379 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam fajnej dziewczyny

mam 174 ciemny bląd pracuje szukam kogoś z kim można porozmawiac na wszystkie tematy

869 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam i szukam i wciąż sam

Jestem miłym z poczuciem humoru samotnym facetem 177cm wzr. zielone oczy ciemny blondyn szukam przyjaciółki do pogadania pisania jesteś samotna napisz :)to się ...

476 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

romantyk pozna kobiete

poznam kobietę do 35lat jestem wysoki brunet przystojny spokojny kochający lubię spędzać wolne chwile w gronie rodziny

354 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

TRWAŁY ZWIĄZEK

WITAM , JESLI CZYTASZ TE OGŁOSZENIE I JESTEŚ Z OKOLIC OSTROŁĘKI I CZUJESZ SIĘ SAMOTNA JAK JA TO NAPISZ ŚMIAŁO:) MOŻE UDA NAM SIĘ STWORZYC TRWAŁY ZWIĄZEK OPART...

251 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

577600_432086586803865_1459058647_n

Chłopak 21 lat pozna bliska mu dziewczyne

Od kilku dni jestem w emocjonalnej rozsypce, szukam kogoś z kim mógłbym porozmawiać. Mam 21 lat, interesuje się muzyka metalową, motoryzacja, klimatem anime. Je...

276 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

DSC_0054-1

poznam koleżankę może dziewczynę!!!!!!!!!!!!!!!

witam wszystkie dziewczyny w wieku 18-24,chętnie poznam ciekawą,miłą,inteligentną dziewczynę,na początek przyjaźń,a potem zobaczymy co czas pokaże,wszystkich za...

273 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

DSC00026

ranka

bądź zawsze sobą jeśli chcesz poznać to napisz na pewno odpowiem

471 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

miły i szczery,,

szukam miłej przyjaciółki do 50 lat,,,

299 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Marek

Szukam Stałego Związku,Prawdziwej Miłości

Witam Jestem Marek ze Świdnicy,mam 22 lata. Szukam Kobiety z Dolnego Śląska,z innego województwa jedynie takie które mogłyby bywać w Świdnicy, tylko na stał...

237 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam panią z Dolnosląskiego

Witam. Poznam miłą, szczerą dziewczyne w wieku do 40 lat. Mieszkam samotnie w Irlandii Półocnej. Kawaler bez dzieci. Jeśli jesteś zainteresowana napisz (GG 6121...

368 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!

Popularne ogłoszenia dzisiaj

  • Żadne ogłoszenie nie zostało odwiedzone.
5.135.189.18