Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze

szukam

Poznam kobiete to zwiosku i założenia rodziny we dwoje poważnie myślę o życiu. Samemu jest zle i smutno. We dwoje jest razniej z drugi osobo u boku Mariusz mam...

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam MIŁOŚĆ z okolic Tarnobrzega

szukam miłość nie na żarty szukam fajnej dziewczyny która nie ocenia po wyglądzie w wieku 22l , 26l zapraszam do pisania i dzwonienia

2 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC

Jestem czułym, gorącym chłopakiem, pełnym namiętności, cenie prawdziwą miłość, bliskość, przyjaźń ponad wszystkie materialne rzeczy. Uwielbiam spędzać czas ...

5 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Samotna Pusia ;((((

Szukam normalnego, wysokiego chłopaka w wieku 18-23. Z podstawowymi cechami charakteru do związku typu wierność, szczerość, zaufanie etc. Jestem naturalną c...

7 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

ZAKAZANY FACET :)

Jestem samotnym, lecz jeszcze w związku 33 letnim facetem. Jeśli chciałbyś poznć kogoś przystojnego i zadbanego to odezwij sie, jeśli jesteś kobietą w wieku 20...

4 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Poznam kobietę

Chętnie poznam kobietę,do rozmowy,do wyjścia czasami do kina,na kawę,lub też tylko do popisania.

6 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

przemo

samotność to taka straszna trwoga

hej chciałbym poznać dziewczyne w wieku 17-23 z będzina i okolic wygląd nie ma znaczenia

7 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

pikachu.full.1198588

Daj się Poznać

Witam poznam kobiete zeby popisac i sie poznac nie daje narazie fotki moge wyslac na gg lub mms najlepiej heyah dziękuje i pozdrawiam

4 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

poznam miłom sympatycznom dziewczyne z woj.świętokrzyskiego

poznam miłom sympatyznom dziewczyne do stałego zwionsku w wieku 18-37

4 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Szukam Dziewczyny

Szukam Dziewczyny miłej sympatycznej dziewczyny w wieku od 18-25

9 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

szukam na stale

poznam do zw dziewczyne moj nr 570069229 pisac czekam

8 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam

Poznam fajnego mężczyznę na dobre i na złe.

24 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Chętnie poznam i popisze

Witam chetnie poznam fajna dziewczyne do popisania nie wykluczam Przyjazni moze z czasem cos wiecej (mile widziana foto )

10 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

:)

Szukam partnerki na stałe

Witam Panie mam 30 lat 174/65 mieszkam w Dąbrowie Górniczej.Jestem tu bo szukam 2-połówki z Dąbrowy Górniczej lub pobliskiej okolicy i ciężko jest znaleźć , nie...

8 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Poznam Kobiete 25-35 lat

Witam poznam kobiete w wieku 25-35 lat samotną. Ja 32 lata wysoki dobrze zbudowany z własnym mieszkaniem. Niezależny finansowo. Pozdrawiam wszystkie Panie czyta...

12 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne

Uczucie….

Jeżeli mieszkasz w Krakowie lub okolicy,i tak jak ja jesteś sama, a masz dość patrzenia w monitor komputera z nadzieją że ktoś napisze, to napisz do 47-letniego...

5466 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Obciągnę facetowi.

Mam wielką ochotę obciągnąć facetowi. I szukam zdecydowanego i pozytywnie nastawionego do życia chłopaka, który tak samo chciałby spróbować czegoś nowego. Liczy...

3264 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

2727 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam chłopaka na stałe

Hej szukam chłopaka na stałe w wieku 21-26 lat. Nie obchodzi mnie wygląd tylko charakter. Nie jestem piękna ani idealna. Jestem samotną mamą 2 miesięcznego synk...

2395 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

Dlaczego jest tak ciezko kogos poznac?

Nigdy nie rozumialam jak mama mi mowila ,ze gdy "bedziesz starsza,to juz coraz trodniej kogos poznac" ,teraz juz wiem co miala na mysli,poprostu wszyscy sa juz ...

2127 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

icon

szukam meza

delikatna , wrazliwa czula romantyczka , czekam , na meza , moze tutaj go poznam ? kto wie .

2091 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam kobietę

Zaprzyjaźnię się z kobietą , która UWIELBIA książki , spacery , dobre filmy i przyrodę :) Kaskaderkom , frustratkom z góry dziękuję . Kontakt : response@inte...

2065 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Z Emolem :)

Szukam mądrego mężczyzny :)

Szukam kogoś ciekawego :) podobnego do mnie :) Po szkole :) lub w trakcie :) z ciekawymi pasjami, pomysłami na życie :) kogoś kto kocha życie :) Wie jak trakto...

1940 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

marta

szukam MILOSCI

Mam 29 lat, jestem spokojną i wesołą osobą. Chciałabym poznać mężczyznę, który pozwoli mi być sobą, który zaakceptuję mnie taką jaką jestem. Napisz może pozna...

1836 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Poznam przyjaciela

Szatynka o zielonych oczach pozna najpierw przyjaciela a potem moze coś więcej, kochającego dzieci, pragnącego założyć rodzine.Jeżeli doskwiera ci samotnośc i ...

1741 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Masz trochę czasu?( Cała Polska)

Jeśli masz chwilę czasu to przeczytaj może akurat moje ogłoszenie Cię zainteresuje. Wiec jestem Kasia, lubię się uśmiechać, dużo mówić i uwielbiam wywoływać uśm...

1673 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Marcia :***

Szukam fajnego chłopaka 14-18 lat

No ja jestem Marta i mam 15 lat i szukam jakiegoś chłopaka fajnego bo wszyscy których znam są głupi albo mają dziewczyny ;((((( Musi być ładny i myć zęby ;PP...

1653 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznam milego zadbanego przystojniaczka w srednim wieku do milych bez zobow...

jestem ładną ,miłą blądyneczką szukam męzczyzny który czasami zabierze mnie gdzies....gdzie znika szara rzeczywistosc

1594 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

PicsArt_1381772304324

zwiqzek

Poszukuje faceta na stale rozwodka 2ka dzieci,tez zagranica pozdrawiam swiry nie pisac!!!!

1560 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1355651899785

kochany msiaczek

Witam poszukuje faceta do zwiqzku rozwodka 2ka dzi, lublskie ,tez zagranica :-) prszeó o przemyslane odpowiedzi:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

1485 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

poznam kogos do pisania caly czas

poznam kogos do pisania codzienie moj nr 570760429 tylko dziewczyny

51 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

samotność

potrzebuję rozmowy, przyjaźni, czuje się bardzo samotna, odezwij się mój Aniele Stróżu, proszę !

653 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Spokojny mężczyzna

Chętnie poznam prawdziwego mężczyznę, który wie jak odpowiednio zadbać o kobietę.Jestem niską, szczupłą blondynką. Poszukuję Pana, spokojnego, z poczuciem humor...

474 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

rozwiedziony 36 lat

Witam wszystkie panie!Szukam kobiety do stalego zwiazku ktora tak jak ja jest samotna. Mozesz miec dzieci mnie to nie przeszkadza. Pozdrawiam

121 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam tej jedynej na stałe wyglad bez znaczenia

szukam tej jedynej na stale w wieku 17-23 wyglad bez znaczenia najwazniejsze zeby mnie akceptowala szukam z będzina dabrowy gorniczej sosnowca siewierza katowic...

97 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

SZUKAM DRUGIEJ POŁOWY…….

SZUKAM KOBIETY W WIEKU 34 DO 44 MYŚLĘ O POWAŻNYM ZWIĄZKU Z WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.

614 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam i szukam i wciąż sam

Jestem miłym z poczuciem humoru samotnym facetem 177cm wzr. zielone oczy ciemny blondyn szukam przyjaciółki do pogadania pisania jesteś samotna napisz :)to się ...

391 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam mila kobiete z charakterem..

Witam..Szukam kobiety do stalego zwiazku..Mam 28 lat i po malu zaczyna doskwierac samotnosc..Jesli tez jestes samotna i szukasz partnera bez nalogow to napisz.....

205 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam żony prawdziwej szczerej słodkiej miłosci na całe życie tej jedynej ...

cześć wszystkie piekne dziewczyny pisze tak bo ogólnie sie zastanwiam czy to jest na prawde dobry pomysł żeby tu zamieścić swe ogłoszenie ale doszłem do wniosku...

79 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam żony prawdziwej szczerej słodkiej miłosci na całe życie tej jedynej ...

cześć witam was wszystkie piekne dziewczyny na początku powiem coś osobie nazywam sie krystian wyrzykowski na codzień pracuje mam dobrze platną prace poza pracą...

33 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1210375_781915_images_w420h400_e6cb9a8736aefc41cd99ae9f408a1be8

SZukam

Poznam normalnego chłopaka,który tak jak ja pragne miłosci,oraz wiernosci.Wiele przeszłam ale wierze ,ze spotkam kogos dobrego na swojej drodze. Napisz moze ...

939 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

samotny

Mily czuly lecz samotny jesli tez jestes samotna napisz

165 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

O 3 nad ranem – przyjaciel na dobre i złe

Jestem młoda szalona i energiczna, mam pełno pomysłów ale nawet najlepszych nie spełnienie w pojedynkę.... Szukam przyjaciela / przyjaciółki z którym mimo ró...

215 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

pixiz_51f2e8dda08eb-001

Miłość to piękne uczucie

Witam chciałbym poznać kobietę która tak jaki ja szuka kogoś do rozmowy przyjazni i może z czasem miłości pochodzę z Zamościa ale pracuję w Rzeszowie i tu miesz...

602 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

czekam na wiadomości ;)

hej wszystkim ;) poznam chetnie nowe koleżanki do popisania, porozmawiania a z czasem moze coś zaiskrzy ;) lubie wieczory we dwoje, dlugie spacery. no i cóz by ...

115 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

Szukam chłopaka na stałe

Hej szukam chłopaka na stałe w wieku 21-26 lat. Nie obchodzi mnie wygląd tylko charakter. Nie jestem piękna ani idealna. Jestem samotną mamą 2 miesięcznego synk...

2395 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

ktoś bliski

szukam kogoś kto będzie mnie wspierał w dobrych i złych dniach kogoś kto szuka swojej drugiej prawdziwej połówki na całe życie .

1126 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

poznajmy się

Cześć. Jestem Agnieszka mam 24lata puszysta 172cm szukam faceta do 35lat do przyjaźni który nie patrzy na wygląd a na charakter. Masz ochotę się poznać zaprzyja...

752 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Masz trochę czasu?( Cała Polska)

Jeśli masz chwilę czasu to przeczytaj może akurat moje ogłoszenie Cię zainteresuje. Wiec jestem Kasia, lubię się uśmiechać, dużo mówić i uwielbiam wywoływać uśm...

1673 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Uważnie czytać!

Poznam bratniej duszy (przyjaciela ). Wieku 18 do 23 lat z okolic Wrocławia lub Dolnoslaska abyś był rozmowny i potrafił byś docenic kobiete :) odpisuje tylko w...

580 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam kobiete jestem bardzo samotny :(

Poznam fajna normalna kobiete ktora nie patrzy na wyglad tylko jaki jestem w sirodku ja jestem brunetem 170w oczy zielone miły fajny kochający spokojny jestem z...

512 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

stały związek

Hej jestem puszystą 24latką szukam faceta do 35lat miłego szczerego wiernego który tak jak ja szuka swojej drugiej połówki. Chcesz sie poznać pisz maila takasob...

682 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznajmy sie info foto

Zwyczajna Przyjaźń

Cześć. Jestem Katja mam 32 lata i szukam grona znajomych. A takich zwyczajskich i normalskich bez anonsów towarzyskich... Żeby mieć z kim zbijać co sobotnią nud...

596 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznajmy sie info foto

Zwyczajna Przyjaźń

Hej... potrzebuje koło przyjaźni wymiany czytania e-booków... jest tu może jakiś znawca i posiadacz e-book'ów w zapisie epub - Zbieram, zbieraczy i znawców... ...

550 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Przyjaciel od serca

Z checia popisze i poznam osoby ktore czuja sie samotne.

807 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam;]POZNAŃ;]

z poczatku troszke nie śmiała ,zakrecona wariatka lubiaca poznawac nowych ludzi szukajaca miłosci ja aktualnie ruda niebieskooka z kilkoma kilogramami za duzo z...

956 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

(…)buszująca w zbożu(…)

tytuł ogłoszenia wiele tłumaczy... szukam, a raczej czekam na coś wspaniałego, na uczucie, które w pełni mnie usatysfakcjonuje... zapewni poczucie bezpieczeństw...

1131 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

tak po prostu

jeśli ktoś byłby chętny porozmawiać o rzeczach ważnych i tych mniej znaczących..czekam. Tak po prostu.

775 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

English?

A moze ktos bylby chetny do rozmowy w jezyku angielskim? Chetnie podszlifuje swoj zasob sownictwa. Obecny poziom niestety nie jest zbyt zadowalajacy. Bez zobowi...

447 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

IMG_2128

Przyjaciel potrzebny od zaraz

sympatyczna blondynka szuka miłego pana na dobre i na złe…

1356 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

Fajny i miły 35 latek po rozwodzie

Miły uprzejmy pracowity 35 latek po rozwodzie spróbuje od początku zasłużyć na miłość przyjażn i zaufanie. Poszukuje kobiety z każdego zakątku Polski aby sprób...

693 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

seks spotkanie 795942032 pow,zamojski

poznam dziewczyne do miłych spotkani pieszczot ja pow.zamojski dojade 100km.

866 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

kONKRET NA TERAZ

WITAM MAM 23 LATA SZUKAM KOBIETY W WIEKU 20 DO 55 LAT W KONKRETNYM CELU CZEKAM NA ODPOWIEDZ SZYBKA I KONKRETNA ODPOWIEDZ !!!!!!!

296 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

kONKRET NA TERAZ!!!!!

WITAM MAM 32 LATA MIESZKAM W OKOLICACH GRODZISKA MAZOWIECKIEGO SZUKAM KOBIETY W WIEKU 20 - 55 LAT W KONKRETNYM CELU Z MOICH OKOLIC NA DZISIAJ SZYBKA ODPOWIEDZ C...

253 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam kobiety która chce założyć rodzinę.

Witam szukam Panią, która chce założyć stały związek z 52 letnim panem. Jestem wysokim , szczupłym, brunetem, bez nałogów. Interesują mnie okolice Wielkopolski....

607 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

konkrert …..!!!!!

witam mam 23 lata pochodzę z okolic grodziska mazowieckiego chętnie poznam kobietę w wieku 20-50 lat w konkretnym celu z moich okolic tylko konkretne propozycje

433 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

glowne1

Dla wspaniałej i wyjatkowej dziewczyny

Szukam dziewczyny w wieku 19-30 lat, która zawróci w mojej głowie, która będzie dla mnie najpiękniejsza i najcudowniejsza na świecie. Z którą będę mógł miło spę...

604 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam kobietę – cel stały związek

Młody 25 lat. 165cm. 70kg. Włosy ciemny blond, prawnik poszukuję kobiety do stałego związku. Preferowane Panie w wieku do 49 lat. Jak sama wiesz z kobietę jest ...

353 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Na dobre i złe

Dzień dobry :) Podobają mi się kobiety uśmiechnięte, pogodne, potrafiące wydobyć radość z niby to szarej rzeczywistości, potrafiące patrzeć głębiej do wnętrza,...

554 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Samotny romantyk poszukuje bliskiej osoby

Cześć...:D poznam ładną, miłą, sympatyczną, otwartą dziewczynę z poczuciem humoru do 20 lat, z którą mogłbym wspólnie śmiać się i płakać, bawić się i szaleć, p...

322 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Romantyczna przyjaźń

Cześć, jestem Mariusz, miło mi Szukam przyjaciółki, znajomych i nawet kolegów. Możemy porozmawiać o wszystkim i się dowiesz czegoś ciekawego o mnie. Jestem i...

536 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

STAŁY ZWIĄZEK

STAŁY ZWIĄZEK

Czekam na dziewczynę (wierną, stałą w uczuciach, potrafiącą szczerze kochać, gotową na stały, trwały związek) z okolicznych miast koło Katowic i proszę o pisani...

642 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam

witam jestem samotnym chlopakiem poznam dziewczyne

434 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

SZUKAM DRUGIEJ POŁOWY…….

SZUKAM KOBIETY W WIEKU 34 DO 44 MYŚLĘ O POWAŻNYM ZWIĄZKU Z WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.

614 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Nokia_N95._e1

SZUKAM KOBIETY

Witam jestem dyskretnym brunetem szukam kobiety na dluzej w celu towarzyskim

483 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!

Popularne ogłoszenia dzisiaj

  • Żadne ogłoszenie nie zostało odwiedzone.

Quick Chat

Ładowanie...