Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze

SZUKAM KOBIETY

WITAM JESTEM Z DOLNEGO ŚLASKA OKOLIC OŁAWY POZNAM MIŁA WOLNO KOBIETE DO ST ZWIAZKU Z BRZEGU LUB OŁAWY WOJ OPOLSKIE I DOLNEGO ŚLASKA JEŚLI CZUJESZ SIE SAMOTNA NA...

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam przyjaciela

Napisz sam a się dowiesz

9 liczba wyświetleń, 9 dzisiaj

Psiarki

Cześć :) Jestem Karola mieszkam na wiosce za Poznaniem :) W Poznaniu pracuję jako weterynarz. Chcę poznać ciekawe osoby posiadające psy, na wspólne spacery p...

8 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Szukam …

Szukam mężczyzny w wieku do 30 lat, wysokiego i szczupłego, dzięki któremu samotność przestanie istnieć (mam na myśli poważny związek). Zależy mi na akceptacji ...

11 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Poznam dziewczynę z Warszawy :)

Poznam fajną dziewczynę z warszawy która ma ochotę przyjemnie spędzić czas, realizować siebie i swoje fantazje :)

7 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

szukam milosci

witam szukam kobiety do stalego zwiasku w wieku 35-40 lat

7 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Poznam panią

Poznam miłą panią. Proszę pisać na moim FB. Zapraszam

11 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Poznam samotną miłą kobietę

Jestem bardzo samotny od pewnego czasu chciałbym tą drogą poznać miłą szczera również samotną kobietę która szuka zrozumienia wsparcia przyjaźni tak jak ja fajn...

10 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Poznam ciepłą spokojną szczupłą i skromną dziewczynę do lat 30

Mam 31 lat, jestem normalny, dbam o siebie, szanuje kobiety.Staram się być uczciwy.Nie wiem dlaczego trafiam na puste lalki.W klubach nie ma czego szukać, więc...

8 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Milosc

Witam,mam na imie Artur lat 32,szukam niewiasty do tanca i rozanca w wieku 25-32lat z Krakowa lub okolic.Jesli jest jeszcze tak samotna kobieta jak ja to dzwon ...

7 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Przyjazn

Witam,mam na imie Artur lat 32,szukam kobiety do tanca i rozanca w wieku 25-32,jesli jest jeszcze taka to prosze dzwonic na moj numer telefonu podanym w oglosze...

6 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Samotna – z Pulaw poznam

Poznam samotna kobiete z pulaw lub okolic celem stalego zwiazku , milosci , bliskosci ,wspulnego spendzania czasu ,wspulnych wekkendow -w zblizonym wieku lub tr...

10 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam

Witajcie szukam dziewczyny wieku od 18 do 25 lat nap do mnie a moze to ja jestem tym kims kogo szukasz .odp na kazde pyt bezwgledu na godz:-*

10 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

zwiazek

szukam dziewczyny do stalego zwiazku

15 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

szukam dyskretnego kolegi…

Witam , szukam dyskretnego Pana w wieku 27-35 lat w celu spędzenia miłych intymnych chwil ,dyskretnie i bez zobowiązań . Cenie sobie anonimowość i dyskrecje ocz...

22 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne
marta

szukam MILOSCI

Mam 29 lat, jestem spokojną i wesołą osobą. Chciałabym poznać mężczyznę, który pozwoli mi być sobą, który zaakceptuję mnie taką jaką jestem. Napisz może pozna...

2741 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Marcia :***

Szukam fajnego chłopaka 14-18 lat

No ja jestem Marta i mam 15 lat i szukam jakiegoś chłopaka fajnego bo wszyscy których znam są głupi albo mają dziewczyny ;((((( Musi być ładny i myć zęby ;PP...

2066 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

DSC_0102

szukam bratniej duszy

Szukam kogos z kim sie po klutni przytule. Kogos kto bedzie o mnie dbal. Z kims kto zajmie mi wiele czasu ale nie zmarnuje go. Jestem na ogol spokona kobieta. n...

1886 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

zdjęcie1231

Poznam mężczyznę

hejka poznajmy się:) pozdrowionka :P

1812 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

1170784_328389540631610_1067143713_n

szukam chłopaka

mam na imię : Agnieszka mam 18 latek :) Mieszkam w okolicach Grójca (Woj. Mazowieckie ) ( mam 158 wzrostu , ciemno brązowe włosy , oczy brązowe , nie jestem s...

1811 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

CAM00061-1

Tobi

Jest jakas dziewczyna samotna kutra wychowuje samotnie dziecko pomogę finasowo

1420 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

165049816

Poznam ciekawą osobę. Facebookowa przyjaźń, a może coś więcej. :)

Zapraszam chętne osoby do pisania tutaj https://www.facebook.com/truskawkowa.roskosz chętnie odpiszę na każdą wiadomość :) Pozdrawiam serdecznie :P

1372 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukając znajdujesz , nic nie robiąc zostajesz sam.

w dobie XXI wieku wydawać, by się mogło, że poznanie Pana w odpowiednim wieku to tylko chwila, a tu niestety nie czy naprawdę nie można w necie poznać Pana , k...

1342 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

1210375_781915_images_w420h400_e6cb9a8736aefc41cd99ae9f408a1be8

SZukam

Poznam normalnego chłopaka,który tak jak ja pragne miłosci,oraz wiernosci.Wiele przeszłam ale wierze ,ze spotkam kogos dobrego na swojej drodze. Napisz moze ...

1232 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Witam wszystkie fajne dziewczyny mieszkające w okolicach Katowic. Szukam tutaj ciekawej dziewczyny z mojej okolicy do stałego związku. Nie kieruje sie wyglądem...

1175 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ona szuka Jego

Szukam partnera na całe życie, który zaakceptuje mojego 2letniego synka i pokocha nas oboje prawdziwą miłością. Bardzo cenie w mężczyźnie rodzinność, zaradność,...

1076 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam Pana

Mam 55 lat jestem osobą ciepłą wesołą z poczuciem humoru stanu wolnego poznam Pana w zbliżonym wieku bez zobowiązań samotnego który pragnie towarzystwa drugiej ...

1072 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

kobieta

Zapłacę mężczyźnie za mile spędzone chwile

Mam na imię Aldona, witam wszystkich panów z całej Polski, czytających to ogłoszenie szukam mężczyzny w przedziale wiekowym od 18 do 60. Mam 36 lat poszukuje pa...

1048 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

marzena1.php

zwiqzek :):)

Witam szukam faceta do zwiqzku na stale ....od 30 do 42l rozwodka 36l 2ka dzieci lubelskie...tez zagranica.pozdrawiam...

972 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

bartosz

Szukam Partnerki na całe życie

Poszukuję partnerki która pokocha mnie takim jakim jestem

966 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

Przyjaźni szukam

Cześć. Poszukuję nowych znajomości w wieku 28-38 lat. Dziewczyny no i chłopaki. W różnych "klimatach". Jestem hiper tolerancyjna, chyba że to będzie przesada i...

141 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Obraz76

singiel

Singiel, poznam nie palącą dziewczynę. Cel ogłoszenia MIŁOŚĆ

138 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

1381173_340875159391803_1986448196_n

zwiqzek :):)

WITAM POSZUKUJE FACETA DO STAŁEGO ZWIQZKU ,ROZWODKA 2KA DZIECI LUBELSKIE ,PISAC TYLKO PRZEMYSLANE ODPOWIEDZI ,TEZ ZAGRANICA POZDRAWIAM.

229 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam do stalego zwiazku Podlasie

hej nazywam sie Karolina jestem mila sympatyczna z poczuciem chumoru ucze sie i jestem przy kosci . kalolinka@onet.eu

132 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Przyjaciółkę – samotną mamę poznam

Przystojny 43latek, 180cm, 88kg, szatyn... pozna miłą samotną mamę jako przyjaciółkę - koleżankę - partnerkę. W zamian pomogę Ci w domu, drobne naprawy, gotowan...

49 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam tej jedynej

Juz dawno zatracilem wiare ze gdzies jest ze gdzies czeka.. wciaz szukam tej jedynej tej z ktora bede dzielil troski i smutki tej dla ktorej bede w stanie zdoby...

384 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Przyjaźń

Witam, szukam dziewczyny na stały związek, związek który będzie sie opierać na szczerości, zaufaniu i prawdziwej miłość, nie szukam przelotnych romansów i sexu....

173 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

chętnie spotkam się z fajną i miłą dziewczyną

Chętnie poznam przyjaciółkę do swobodnych rozmów oraz do miłych spotkań towarzyskich. Jestem miły, sympatyczny, przystojny, bez nałogów :)

95 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam tej jedynej

witaj jestes samotna samotna mama napisz do mnie poznamy sie lepiej m moze na stale kto wie napisz cos o sobie napisz tylko

99 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Klub

Witaj przyjacielu/przyjaciółko :) Pragnę Cię zaprosić do Klubu Dream Team. Ma to być drużyna prawdziwych przyjaciół na całe życie. Szukam wartościowych ludzi, ...

174 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Życie to niespodzianki, może jedną z nich będziesz Ty?

Nie księżniczka ale też nie żabka, poszukuję mężczyzny który mnie zainteresuje i opęta. Szarości ma dość, pragnę teraz całej gamy uczuć i wszystkich kolorów mił...

308 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

życie :)

W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. Pozdrawiam Wszystkich :)

71 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

60830_112947885428553_3751369_n

Szukam Spokojnej Dziewczyny

Nrmalny wysoki szuka 2-giej polowki

226 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam partnera

jestem spokojna i radosna dziewczyna

379 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam miłości tej jedynej :)

Witam mam na imie Agusia lat 33 z Torunia.Mam 1,80 wzrostu i 82 waga, niebieskie oczy, wysoka o ciemnym wlosach krotkich. Nie mam dzieci . Jestem Panna jeszcze ...

34 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

Porozmawiajmy

W związku ..na odległość.Od lat zero wspólnych rozmów.Szukam kogoś z kim będę mogła porozmawiać o wszystkim.Pośmiać się,Poplotkować...wyżalić.Z wyglądu wciąż at...

790 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Gdzie jest miłośc taka prawdziwa i szczera ????

Na imię mam Angelika. Mam 29 lat. Chyba jak prawie każdy nie lubię o sobie pisać ale tak w skucie .Gdy spytasz czego szukam odpowiem miłości, ciepła, zrozumieni...

824 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam….

Szukam... przyjazni, może póżniej miłóści......

488 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1170784_328389540631610_1067143713_n

szukam chłopaka

mam na imię : Agnieszka mam 18 latek :) Mieszkam w okolicach Grójca (Woj. Mazowieckie ) ( mam 158 wzrostu , ciemno brązowe włosy , oczy brązowe , nie jestem s...

1811 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

1011243_396685310468699_332135419_n

:).

szukam znajomych może coś więcej pisać na e malia :) aga.buziak@onet.pl

810 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

przyjażn

Poznam ludzi ciekawych życia...kultur, człowieka

412 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam pana

Jestem wolną, niezależną,atrakcyjną 52-letnią kobietą poszukującą tego jedynego...mądrego,przystojnego, wysokiego mężczyzny.

414 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

1210375_781915_images_w420h400_e6cb9a8736aefc41cd99ae9f408a1be8

SZukam

Poznam normalnego chłopaka,który tak jak ja pragne miłosci,oraz wiernosci.Wiele przeszłam ale wierze ,ze spotkam kogos dobrego na swojej drodze. Napisz moze ...

1232 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

zagubiłam się

Każdy kto jest w stanie wnieść coś wartościowego w moje puste i nudne życie.

794 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Miej serce i Patrz w serce..

Poszukuję wartosciowego , poważnego meżczyzny na stały związek oparty na wierności, szczerości, oddaniu, ważne jest to co ktoś nosi we wnętrzu w sercu a nie ...

594 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam Wartościowej przyjzni

Poszukuję wartościowego męzczyzny do przyjażni , ewentualnie w pózniejszym czasie stałego związku.. zapraszam Panów . ktorzy wiedzą co znaczy przyjażn , i nie m...

752 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam eleganc, kultur. studenta do wejsćia do klubu

Jesteś studentem i wychodzisz do klubów w piątkowe lub czwartkowe noce?? Szukam przysługi z którą się odwdzięczę!!!..Chodzi o to żebyś wchodził ze mną do jedne...

455 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam ciebie…

Najtrudniej jest przedstawić samą siebie. Nie lubię suchych formułek w stylu „mam lat tyle i tyle, pracuje tu i tu” banalne… :) Zacznę w ten sposób… Jaka jes...

866 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam pana

Witam wszystkich samotnych,szukam pana samotnego w stosownym wieku.Ja jestem sama z dziecmi,szukam pana powaznie myslącego.jestem przy kosci.Pozdrawiam

608 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1381173_340875159391803_1986448196_n

zwiqzek

witam poszukuje na stale faceta do zwiqzku ,odpowiedzialnego mocno stopajqcego po ziemi tez zagranica....Rozwodka 2ka dzieci lubelskie...pozdrawiam:):):):)

642 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

szukam kobiety na kurs tańca….i może do dłuższej znajomości:)

szukam połowy.....chcę z Tobą iść nauczyć się tańczyć. A co dalej, zobaczymy. Jestem zodiakalną Rybą, człekiem wrażliwym , uczuciowym, radzącym sobie w życiu i ...

323 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

To ja!:-)

baz74

Witam!:-) Jestem spokojnym kawalerem, romantycznym, poważnym, pracowitym i serdecznym;-) szukam podobnej do siebie drugiej połóweczki;-) Pozdrawiam!:-) PS...

396 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Na Stale

Hejka.... Kawaler (34)na stale mieszkajacy i pracujacy w Niemczech pozna mila dziewczyne do 30 lat w celu stworzenia normalnego stalego zwiazku.

300 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

staly zwiazek

Mily szczery wierny sukam kobiety na stale wiernej uczciwej kochajacej nie interesuje mnie porzygoda itd. Tylko slask

544 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

kogos z kim mozna porozmawiac i nie tylko

Chciałbym ta droga poznac kobiete z ktora mozna posiedziec porozmawiac ,jestem osoba po przejsciach tzn po rozwodzie mam2 wspaniałych dzieci ale czuje sie samot...

479 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

michal34

może poznamy się zapraszam

witajcie jestem normalnym facetem z bagazem doswiadczen zeby dowiedziec sie wiecej musisz sama zdecydowac co chcesz wiedziec zapraszam

691 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznam

Jeśli liczy się dla ciebie coś więcej niż wartości materialne szukasz człowieka o głębszym wnętrzu i szerokich zainteresowaniach ciekawym świata i ludzi to napi...

362 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

fajny pozna fajna

Ksiaze z bajki ,chyba nie -ale nigdy nie wiadomo :) Jezeli jestes nieszczesliwa bo nie masz swojej bratniej duszy i brak Ci perspektyw w naszym pieknym kraju ja...

366 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam Normalna Kobiete na stale

Hejka .Poznam Fajna wolna dziewczyne w celu stworzenia stalego zwiazku

250 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam Kobbiete

Poznam Kobiete ja 40 wolny. .pozdrawiam

330 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam kobiete na dobre i na zle

normalny

300 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

czekam na kobietę która mi pomoże

Jestem miłym, młodym, ciekawym, zadbanym chłopakiem w wielkiej potrzebie. Czekam na kobietę która zapragnie się ze mną zaprzyjaźnić i ze chce mi pomóc finansowo...

223 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam

Jeśli liczy się dla ciebie coś więcej niż wartości materialne szukasz człowieka o głębszym wnętrzu i szerokich zainteresowaniach ciekawym świata i ludzi to napi...

466 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

witam

HEJKA. szukam fajnej normalnej kobiety do zycia. sporo przeszłem przez swoje zycie,ale się nie załamuje-co nas nie zabije to nas wzmocni:))jeśli jesteś w podo...

461 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

bartosz

Szukam Partnerki na całe życie

Poszukuję partnerki która pokocha mnie takim jakim jestem

966 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!

Popularne ogłoszenia dzisiaj

  • Żadne ogłoszenie nie zostało odwiedzone.
5.135.189.18