Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze
20150331_180745

SZUKAM REALNEJ DZIEWCZYNY NA STAŁE

SZUKAM REALNEJ DZIEWCZYNY NA STAŁE NIE WAŻNY JEST AŻ TAK DLA MNIE WYGLĄD LECZ CHARAKTER I ZACHOWANIE UCZCIWOŚĆ NIE SZUKAM MATERIALISTKI ANI TAKIEJ CO LECI TYLKO...

5 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

zwiazek

Szukam dziewczyny do stalego zwiazku moze miec dziecko pozdrawiam zainteresowanych

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

miły chłopak pozna miła dziewczynę 726526388!!!odpisuje na nr z plusa!!!

miły chłopak pozna pilnie miła dziewczynę mam 24 lata nie pije i nie pale i mieszkam sam w domu i szukam dziewczyny od 18 do 30 lat na stałe lub do miłego pisan...

2 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1013772_1478621475742076_5397715135448506774_n

poznam dziewczynę do stałego związku

Poznam dziewczynę do stałego związku woj. Dolnośląskie lecz nie koniecznie:)

3 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

_5040b64392a31

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC (BĘDZINA)

Jestem czułym, gorącym chłopakiem, pełnym namiętności, cenie prawdziwą miłość, bliskość, przyjaźń ponad wszystkie materialne rzeczy. Uwielbiam spędzać czas ...

4 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

aniolek

looking for true man

I am cute woman who is looking for true man who will take care and love me Man who will share my passions igualy my sadness and happy moments...

16 liczba wyświetleń, 6 dzisiaj

poznam dziewczyny do pisania od 18 do 30lat cala tylko do pisania codzienie...

poznam dziewczyny do pisania od 18 do 30lat cala polska tylko caly czas do pisania czekam na eski 731266193

4 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1505639_1739981106227048_5454042025076747663_n

szukam dziewczyne na stałe

szukam dziewczynie na stalego zwiazku

10 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Przyjaźń, związek

Poznam mężczyznę z którym czasami pójdziemy na spacer, do kina, może na jakiś przyjemny obiad:) jestem 41-letnią okrągłą szatynką, wesołą, lubiącą długie rozmow...

18 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

10636283_1511611935746955_8135684575019748042_n

Poznam pania

Poznam panią w wieku 29-40 lat do stalego zwiazku.jestem jaki jestem zeby cos powiedziec trzeba mnie poznać uczciwy, wierny , kochajacy, pracowity. Lubie szcz...

12 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

SZUKAM PANA KTÓRY ZAŁOŻY RODZINE

Witam jestem Agnieszka mam 26 lat piwne oczy brunetka 163 cm przy tuszy. Szukam pana w wieku od 35 do 43 lat do stałego związku.Jestem miła sympatyczna dziewczy...

31 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

10313699_558088910959623_8599097170417324130_n

poznam

witam panie szukam dziewczyny z woj świętokrzyskiego jestem wysokim 180cm 90 kg ciemnym blondynem niebieskich oczach szukam dziewczyny która szuka tak jak ja po...

19 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznam dziewczyny do pisania od 18 do 30lat cala polska pisac

poznam dziewczyny do pisania od18 do 30lat pisac cala polska 731266193

7 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

hej

Hej mam na imię daniel chciał bym poznać kogoś do stałego związku wieku 18-21 lat myślę poważnie o wszystkim . Jeśli jest jakaś chętna dziewczyna która też m...

8 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

10457861_1588205898103440_9149826420636187962_n (2)

szukam tej jedynej

witam mam 33 lata szukam kobiety do zwiazku z lublina i bliskich okolic z daleka nie dzwonic prosze o powazne oferty

9 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne
Marcia :***

Szukam fajnego chłopaka 14-18 lat

No ja jestem Marta i mam 15 lat i szukam jakiegoś chłopaka fajnego bo wszyscy których znam są głupi albo mają dziewczyny ;((((( Musi być ładny i myć zęby ;PP...

2218 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Witam wszystkie fajne dziewczyny mieszkające w okolicach Katowic. Szukam tutaj ciekawej dziewczyny z mojej okolicy do stałego związku. Nie kieruje sie wyglądem...

1321 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ona szuka Jego

Szukam partnera na całe życie, który zaakceptuje mojego 2letniego synka i pokocha nas oboje prawdziwą miłością. Bardzo cenie w mężczyźnie rodzinność, zaradność,...

1307 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

poznam przyjaciół

'Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać' Niestety nigdy nie miałam szczęścia do znajomych... chetnie p...

1159 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam chłopaka na stałe

Szukam Chłopaka do stałego związku który poważnie myśli o życiu z wielkopolski z pobliskich okolic w wieku 18-21 lat. Jestem miła wesoła zawsze uśmiechnięta lu...

1150 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam Pana

Mam 55 lat jestem osobą ciepłą wesołą z poczuciem humoru stanu wolnego poznam Pana w zbliżonym wieku bez zobowiązań samotnego który pragnie towarzystwa drugiej ...

1148 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam mezczyzne

Poznam mezczyzne w wieku 50-55 lat w celu wspolnej przyszlosci. Tylko powazne oferty.

974 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam partnera

Jestem jaka jestem szczera sympatyczna normalna kobieta nie miss lub ksiezniczka pochodze ze slaska ale obecnie przebywam zagranica bo pracuje jako opiekunka os...

971 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Samotne serduszko

Witam,jestem sympatyczna blondynka 40/166.szczupla młody wygląd,zadbana,bezdzietna,ale samotna.Poznam Pana o czułym wrażliwym sercu do 45l.ktory ceni takie wart...

960 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

jip99

szukam milosci

Jeśli jesteś sam i szukasz normalnej dziewczyny - napisz :) może RAZEM uda NAM się pokonać samotność :)

918 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Tylko moje okolice

Tylko moje okolice

Bądź dla mnie ogniem - co mnie ogrzeje.. Bądź dla mnie wodą - co gasi pragnienie.. Bądź dla mnie wiatrem - co daje mi siłę.. Bądź przy mnie zawsze - dla cieb...

908 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

MIŁOŚĆ?

MIŁOŚĆ?

W taką noc nie ważne jest już nic, gdy zechcesz ze mną być... być tak blisko, w taką noc nie zrani mnie już nikt, gdy ze mną bedziesz Ty... znów tak blisko, w...

878 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

chce poznać

szukam chlopaka takiego z ktorym zbuduje zwiazek do końca życia. jestem samotna i chce to zmienic. popisać pozdrawiam

873 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Przyjaciel potrzebny od zaraz…

Zawiodłam się... teraz szukam sensu życia. Moje marzenia rozpadły się na kawałki jak krucha porcelana. Chciałabym z kimś porozmawiać, spotkać się, wyjść na spac...

863 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

10345842_645590308853738_5020191202775726118_n

Wiem, że jesteś gdzieś..

Hej ! Szukam osoby, która chciałaby poznać kogoś takiego jak ja. Jestem osobą spontaniczną, wesołą, opiekuńczą, wyrozumiałą ale też troszkę nieśmiałą. Nie j...

860 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

szukam koleżanki/przyjaciółki

hej, jestem mężatką i mamą dwójki cudownych dzieci. Jednak brakuje mi koleżanek, bo te które mam są zapracowane :( dlatego jeśli szukasz koleżanki do babskich p...

123 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam nowych znajomych

Kto szuka tez nowych znajomych to niech pisze !!! :D

273 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Wspólny wyjazd Grecja, Bułgaria itp. – stały związek

Chciałbym poznać dziewczynę, która ma już poukładane w głowie i jest gotowa na poważny związek. Wiek do 30 lat. Dodatkowo planuje wyjechać na zasłużone wakacje...

168 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Meza szukam, milosci szukam ;]

Niezbyt wysoka brunetka, niebieskie oczy, sylwetka normalna ;) Z poczuciem humoru, mila, nie szukajaca przygod ;)

324 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Pomóż odnaleść we Mnie tą wariatkę co byłam kiedyś???

Szukam mężczyzny na wspólną przyszłość, również takiego który gdzieś przez chwilę pogubił się w swoim życiu, ale jest już na dobrej drodze do tego aby móc z kim...

279 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

i fajna szuka pana

mila ladna 23 lata szuka fajnego realnego pana

131 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam ciekawych ludzi

Hej :) Zwariowana zakrecona to własnie ja, z chęcią poznam nowe osoby, ktore podobnie postrzegają swiat. Mam ochote na miłą pogawedke, piwko, spacer... a moze c...

126 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

podpisze z kims

Podpisze z panem do 40lat

135 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam drogi do miłości ;)

Witam, jestem szczerym, wesolym facetem , mam 36 lat i mieszkam w okolicach Skierniewic, Chciałbym poznać dziewczynę z którą będe mógł na początek popisać na g...

104 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Dam się znaleźć

Fajna, dowcipna trzydziestolatka. Mająca swoje zainteresowania i marzenia. Która w posagu może wnieść prawdopodobnie jedynie swoje doświadczenia życiowe i kilka...

605 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

1601450_431181467019083_3806541342668985862_n

szukam chłopaka.!

Cześć , jestem Agnieszka , mam 19 lat i jestem z okolic Grójca Szukam nowych znajomości może znajdę tu kogoś wyjątkowego ( Woj . Mazowieckie ) w wieku 20-27 l...

749 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

hej

Hej mam 28 lat szukam kobiety na dluzej dla której bende oparciem tak sama jak ona dla mnie mam stala dobrze platna prace

134 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam Dziewczyny

Cześć mam na imię Piotr mam 16 lat mieszkam w dzierżoniówie .Jestem osobą sympatyczną spokojną i kulturalną. Poszukuję dziewczyny od 14 lat do 20 lat w pobliżu ...

58 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

na zawsze

Jestem samotny gdyz kobieta z ktora bylem znalzla sobie innego a jestem za granica

176 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

NA ZAWSZE;

WITAM SZUKAM FAETA NA STALE ,ROZWODKA 2 KA DZIECCI ,PISAC TYLKO ODPOWIEDZIALNI TESZ ZAGRANICA, OSZUSCI NIE PISAC.

88 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

Przyjaciel potrzebny od zaraz…

Zawiodłam się... teraz szukam sensu życia. Moje marzenia rozpadły się na kawałki jak krucha porcelana. Chciałabym z kimś porozmawiać, spotkać się, wyjść na spac...

863 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam pana z którym mogę porozmawiać o wszystkim

38 latka porozmawia z panem w wieku dz 45 lat o wszystkim jestem trochę zawiedziona życiem i chciała bym o tym porozmawiać i popisać sms

780 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Bardzo, bardzo pragnę poznać mężczyznę z klasą

Jestem kobietą, która pracuje i żyje na poziomie nie szukam sponsora czy faceta tylko do wykorzystania finansowo jak niestety większość "kobiet" w obecnych czas...

734 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

hand-in-hand-with-the-sun

Na zawsze…

Zraniona i samotna matka dwójki dzieci. Rodzinna, szczera, otwarta. Uparta, spontaniczna, nie tracąca nadziei. "A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spo...

647 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam chłopaka.

Witam , Mam na imię Agnieszka ( 18 lat i jestem z okolic Grójca ) Szukam chłopaka do poważnego związku a nie na przygody , mnie takie układy nie interesują ! ....

512 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

chce poznać

szukam chlopaka takiego z ktorym zbuduje zwiazek do końca życia. jestem samotna i chce to zmienic. popisać pozdrawiam

873 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Zapoznajmy się

Witam.Poznam mężczyznę w wieku 30-40 lat.Dojrzały,mający cel w życiu,oczywiście kawaler bez dzieci,mający szacunek do kobiety. Ja 26lat szczupła,bez nałogów i d...

595 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Zapraszam

Witam. Szukam ludzi mających własne zdanie, a jednocześnie zdolność do dawania i empatii. Szukam przyjaźni i miło spędzonego czasu.

447 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

stały zwiazek

Poznam Pana miłego uczciwego i zmotoryzowanego bez nałogów mieszkającego w woj.łódzkim formalnie wolnego samotnego w wieku od 33 do 40lat,który szanuje kobiety ...

418 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ona szuka Jego

Szukam partnera na całe życie, który zaakceptuje mojego 2letniego synka i pokocha nas oboje prawdziwą miłością. Bardzo cenie w mężczyźnie rodzinność, zaradność,...

1307 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Zapraszam

Szukam znajomych w obcym mi mieście.

620 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam partnera

Jestem jaka jestem szczera sympatyczna normalna kobieta nie miss lub ksiezniczka pochodze ze slaska ale obecnie przebywam zagranica bo pracuje jako opiekunka os...

971 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Poszukuję…STAŁY ZWIĄZEK

Witam,Poszukuję Czułego i Odpowiedzialnego Faceta do stałego związku.Interesują mnie normalni, zadbani i ogarnięci Panowie, którzy wiedzą czego chcą od życia......

766 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam kogoś do przyjaźni

Witam szukam kogoś z kim można o wszystkim porozmawiać, wyjść do kina albo na kawe. Nie szukam stałego związku ani przygód tylko prawdziwej przyjaźni...

505 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam prawdziwej milosci

Witam,jestem samotna mila,sympatyczna blondynka 40l/166 szczupla młody wygląd. Szukam mężczyzny mojego zycia,troskliwego,wiernego,uczciwego który jest dobrym wa...

414 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

Szukam tej jedynej:)

22 latka wybiją w tym roku- więc chyba trzeba by było pomyśleć o przyszłości i o kobiecie z którą się przejdzie resztę życia. A jako, że jest wiosna i czas zawi...

190 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam kobietę

Zaprzyjaźnię się ze spokojną, skromną kobietą, która lubi książki , spacery , rozmowy do rana ... Szukam kogoś z Warszawy albo Łodzi , ponieważ nie mam samochod...

299 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Zabiorę Cię do siebie

Cześć dziewczyny, pozdrawiam was i fajnie, że to czytasz. Mieszkam w Holandii od dłuższego czasu i chciałbym poznać jakąś sympatyczną dziewczynę. Cenię sobie uc...

451 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

zaprosze do siebie na Lazurowe wybrzeze

witam pracuje i mieszkam w Nicei na Lazurowym wybrzezu zaprosze miłą uczciwą dziewczyne wiecej info meil [email protected]

193 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Milosc

Szukam kobiety, ktora szuka milosci tak samo jak ja. Prosze pisac zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam

302 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

ZACZNIJMY OD PRZYJAŹNI

OFERUJE PRZYJAŹŃ SZCZEROŚĆ OTWARTOŚĆ I ŻYCIE WE DWOJE!!! Jestem samotnym, bezdzietnym, stanu WOLNEGO. NIE JESTEM BOGACZEM ANI KSIĘCIEM Z BAJKI. JESTEM BRUNET...

394 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam dziewczynę

Poznam kobietę,chętnie poznam kogoś z kim można by porozmawiać,wyjść czasami do kina,na piwo itp.

265 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam osoby do pogadania :)

Witam Szukam fajnej osoby do pogadania i nawiązania przyjaźni . mam 40 lat nie mam żadnych nałogów i trudną sytuacje rodzinną , pozdrawiam

425 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Fajną koleżanke poznam

poznam samotna kobietę chcesz czasem popisać pogadać napisz a się poznamy ważne cały czas nr w plusie nie będę sie rozpisywał o sobie napisz po prostu. Pozdrawi...

291 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Dla tej jednej wspaniałej

Jedna chwila decyduje o tym co pozostaje wieczne. Jeden moment, krótka myśl czy chwilowa inspiracja. Na horyzoncie chmury i tak ciemno choć jest dzień. Więc to ...

313 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

młody szuka ojczulka

Ja młody normalny chłopak 27/170 szczupły dobrze zbudowany brunet szukam zadbanego konkretnego faceta koło 60-atki do stałego układu ojciec-syn.Oferuję miłe i p...

221 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Miłość

mam na imię Paweł i szukam dziewczynę na stałe ...

341 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam dziewczynę

Hej chętnie poznam dziewczynę w wieku 20-30 lat z moich okolic. Interesuje mnie poważna znajomość nie smski, sponsoring, sex spotkania. Tel 724 103 352. Fotkę w...

281 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Przystojny Brunet Dla Kobiet z Klasą

Witam wszystkie panie zainteresowane niezobowiązującymi spotkaniami, przepełnionymi namiętnością, dobrym poczuciem humoru i cudownym sexem. Jestem wysokim przys...

165 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam przyjaciułki

Witam. Jesli szukasz przyjaciela to napisz. Ja lubie wodę las i ciszę mój tel 509404748. Pozdrawiam

275 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!

Najnowsze komentarze

127.0.0.1