Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Ogłoszenia / Najnowsze

szukam zązku

witam poznam pana który tez chce stałego wiązku a nie zabawy prosze tylko o przemyslane i poważne odpowiedzi na sygnały nieodpowiadam zapraszam

Brak wyświetleń

Mężczyzna z Ukrainy zaprzyjażni się z kobietą

Uczę się języków obcych, lubię przyrodę,góry,morze,psychologię.[email protected]

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznam z lubelskiego kobiete

witam mam 33 lata szukam kobiety do zwiazku prosze o powazne oferty pozdrawiam

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam miłosći

Szukam kobiety do związku z Kielc i bliskich okolic,proszę czytać ze zrozumieniem tylko Kielce i bliskie okolice,Kobiety od 25 do 40 lat może mieć dziecko pozdr...

1 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poszukuje dziewczyny na stale

szukam dziewczyny na stale pisac moj nr 570069229

2 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam Cie

Witaj! Mam sie na imie Mikolaj,mam 45 lat spokojny,zrownowazeny charakter. Jestem ukrainiec i mieszkam na Ukrainie ale wczesniej juz byl w Polsce i praciowal. ...

3 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Szukam dziewczyny do zapoznania z okolic Wejherowa Redy Rumi

Co tu napisać Jestem miły, zrozumiały, sympatyczny, inteligentny ,poddaje się na każdą sugestje ,lubię sport, silownie, duźo jeździć na roweze Bardzo brakuj...

7 liczba wyświetleń, 7 dzisiaj

popisze o seksie z chłopakiem :*

Zapraszam, popisze o seksie

19 liczba wyświetleń, 17 dzisiaj

Poznam Pania

Witam ja 24lata .Chętnie poznam samotną Panią od 18 do 50 lat .W celu nawiązania przyjaźni ,Porozmawiania ,mile spędzić czas z możliwością na coś więcej tylko z...

7 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

DZIEWCZYNY (KOBIETY) TYLKO Z OKOLICZNYCH MIAST KOŁO KATOWIC (BĘDZINA)

Jestem czułym, gorącym chłopakiem, pełnym namiętności, cenie prawdziwą miłość, bliskość, przyjaźń ponad wszystkie materialne rzeczy. Uwielbiam spędzać czas ...

4 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam dziewczynę z Warszawy :)

Witam mam na imię Paweł jestem miłym 35 latkiem podobno przystojnym. Szukam dziewczyny z którą mógłbym miło spędzić czas, więcej szczegółów i zdjęć na priv pozd...

10 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

poszukuje dziewczyny na stale

szukam dziewczyny na stale prosze pisac moj nr 570069229 czekam na ogloszenia

14 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

:-)

Poznam niewiasty płci zeńskiej.Stan cywilny jak i wiek bez znaczenia.Interesuje mnie znajomość z takimi osobami,które patrzą na wszystko z przymrużeniem oka.Ja ...

16 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Niemiec szukam atrakcyjnej kobiety staly zwiazek

Szukam atrakcyjnej kobiety i przedewszystkim staly zwiazek ! Ciezko jest okreslic w paru slowach kogo sie tak naprawde szuka Musi ta osoba miec to cos w sobie ...

22 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

poznam samotna mame

szukm juz tak dlugo .samotnej, dojrzalej kobiety celem stalego zwiasku ,milosci ,kobiete z pulaw oraz okolic tego miasta mysle ze odezwie sie wkacu do mnie , zw...

14 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne

Poznam kobietę

Zaprzyjaźnię się z kobietą , która UWIELBIA książki , spacery , dobre filmy i przyrodę :) Kaskaderkom , frustratkom z góry dziękuję . Kontakt : response@inte...

2793 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

marta

szukam MILOSCI

Mam 29 lat, jestem spokojną i wesołą osobą. Chciałabym poznać mężczyznę, który pozwoli mi być sobą, który zaakceptuję mnie taką jaką jestem. Napisz może pozna...

2501 liczba wyświetleń, 5 dzisiaj

Marcia :***

Szukam fajnego chłopaka 14-18 lat

No ja jestem Marta i mam 15 lat i szukam jakiegoś chłopaka fajnego bo wszyscy których znam są głupi albo mają dziewczyny ;((((( Musi być ładny i myć zęby ;PP...

1967 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

010

Witam serdecznie ;)

Witam ;) Mam na imię Katarzyna, mam 20 lat i jestem z woj łódzkiego. Jestem miłą, szczerą, kochaną, wrażliwą, ale też nieśmiałą, wstydliwą i małomówną dziewczyn...

1925 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

DSC_0102

szukam bratniej duszy

Szukam kogos z kim sie po klutni przytule. Kogos kto bedzie o mnie dbal. Z kims kto zajmie mi wiele czasu ale nie zmarnuje go. Jestem na ogol spokona kobieta. n...

1722 liczba wyświetleń, 4 dzisiaj

zdjęcie1231

Poznam mężczyznę

hejka poznajmy się:) pozdrowionka :P

1656 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

1170784_328389540631610_1067143713_n

szukam chłopaka

mam na imię : Agnieszka mam 18 latek :) Mieszkam w okolicach Grójca (Woj. Mazowieckie ) ( mam 158 wzrostu , ciemno brązowe włosy , oczy brązowe , nie jestem s...

1578 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

CAM00061-1

Tobi

Jest jakas dziewczyna samotna kutra wychowuje samotnie dziecko pomogę finasowo

1366 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

165049816

Poznam ciekawą osobę. Facebookowa przyjaźń, a może coś więcej. :)

Zapraszam chętne osoby do pisania tutaj https://www.facebook.com/truskawkowa.roskosz chętnie odpiszę na każdą wiadomość :) Pozdrawiam serdecznie :P

1224 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Szukając znajdujesz , nic nie robiąc zostajesz sam.

w dobie XXI wieku wydawać, by się mogło, że poznanie Pana w odpowiednim wieku to tylko chwila, a tu niestety nie czy naprawdę nie można w necie poznać Pana , k...

1204 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam sympatycznego wesołego Pana

Poznam sympatycznego wesołego Pana stan cywilny bez znaczenia wiek 40-52 ja ładna zadbana brunetka 35l

1176 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

1210375_781915_images_w420h400_e6cb9a8736aefc41cd99ae9f408a1be8

SZukam

Poznam normalnego chłopaka,który tak jak ja pragne miłosci,oraz wiernosci.Wiele przeszłam ale wierze ,ze spotkam kogos dobrego na swojej drodze. Napisz moze ...

1110 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

PicsArt_1371461435511

staly zwiqzek

Witam wszyskich normalnych i zdecydowanych facetow na powarzny zwiqzek,jestem rozwodkq ,mam 2 ke dzieci ,szukam faceta do zwiqzku ,tez zagranica:):):):)

1108 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Szukam dziewczyny z okolic Katowic

Witam wszystkie fajne dziewczyny mieszkające w okolicach Katowic. Szukam tutaj ciekawej dziewczyny z mojej okolicy do stałego związku. Nie kieruje sie wyglądem...

1102 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

PicsArt_1371461435511

zwiqzek

witam na wstempie zboczency i swiry nie pisac jasne!!!!! rozwodka 2ka dzieci 36l poszukuje faceta do zwiqzku tez zagranica pozdrawiam:):):):)

1102 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe
STAŁY ZWIQZEK

STAŁY ZWIQZEK

WITAM POSZUKUJE ODPOWIEDZIALNEGO FACETA ZDECYDOWANEGO NA STAŁY ZWIQZEK,,OSZUSCI NIE PISAC ,,,CZY NIEMA JUZ NORMALNYCH FACETQW? ROZWODKA 2KA DZIECI,TEZ ZAGRANICA...

116 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

ZACZNIJMY OD PRZYJAŹNI

OFERUJE PRZYJAŹŃ SZCZEROŚĆ OTWARTOŚĆ I ŻYCIE WE DWOJE!!! Jestem samotnym, bezdzietnym, stanu WOLNEGO. NIE JESTEM BOGACZEM ANI KSIĘCIEM Z BAJKI. JESTEM BRUNET...

315 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam miłości

Szukam prawdziwej miłości i stałego związku. Pragnę założyć rodzinę.

313 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Bardzo, bardzo pragnę poznać mężczyznę z klasą

Jestem kobietą, która pracuje i żyje na poziomie nie szukam sponsora czy faceta tylko do wykorzystania finansowo jak niestety większość "kobiet" w obecnych czas...

616 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Szukam kawalera w wieku 30-40 lat

Witam nazywam się Magda mam 32 lata wzrost [175] szare oczy i długie włosy szukam statecznego partnera,realistę,który kawałek serca może przeznaczyć dla nas.Mam...

122 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam cie

witam chcialbym poznac milom kochajocom dziewczyne z kturom spedzilbym reszte zycia nie interesujom mnie przelotne znajomosc chcialbym poznac najlepiej z okolic...

350 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam dziewczyne

hej mam 23 lata poznam normalna zabawna koleżanke jakies kino,basen,spacer,piwko.

200 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam stalego zwiazku

Poszukuje stałego związku opartego na wzajemnym szacunku.Nazywam sie Paweł mam 22 lat nie pale nie pije pracuje.Poznam mila,charakterna,honorową dziewczyne dla ...

28 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam dziewczyny pisac

szukam dziewczyny fajnej pisac moj nr 570069229 czekam

45 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Czy znajdę tutaj dziewczynę? Okolice Katowic

Czy znajdę tutaj dziewczynę? Okolice Katowic

Jesteś z okolic Katowic? Pragniesz bliskości, miłości i stałego, trwałego związku? Chcesz być kochana bezwarunkowo i na zawsze? To dobrze trafiłaś! Napisz d...

477 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

10269596_1426680364255995_9026749930890661684_n

szikam milosci z okolic krasnika

szukam kobiety do zwiazku krasnik i bliskie okolice prosze o powazne oferty

80 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szuka kobiety na stałe z dzieckem

szuka kobiety z dziecke na stałe

25 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

witam

witam

Witam jestem samotnym 24-latkiem szukajacym milosci :) wiek miejscowosc stan zdrowia oraz wyglad sa bez znaczenia :) zapraszam do kontaktu gg 13218405 tel 79617...

131 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Pan pozna Panią

Witam, mam 33 lata jestem wysokim brunetem bez nałogów, miłym i ogólnie nieśmiałym. Szukam miłej, rozsądnej Pani w wieku od 28 do 34 lat która myśli poważnie o ...

123 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

poznam kogos

szukam dziewczyny do pisamia moze cos bedzie potem jak sie poznamy pisac na moj numer 731266193 czekam

174 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety
PicsArt_1371461435511

staly zwiqzek

Witam wszyskich normalnych i zdecydowanych facetow na powarzny zwiqzek,jestem rozwodkq ,mam 2 ke dzieci ,szukam faceta do zwiqzku ,tez zagranica:):):):)

1108 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

szukam rozmowy

Chciałabym nawiązać kontakt z ludzmi, którzy tak jak ja potrzebują czasami z kimś porozmawiać, tak zwyczajnie po prostu o wszystkim i o niczym....Mam 33lata jes...

1090 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam mężczyzne nie ideał,a kochający sercem.

Mam 19 lat,jestem z Lublina . Lubie dobrze się bawić szczególnie z własnym mężczyzna,którego niestety nie mam. Nie pisze że jestem piękna,ale inni uważają mnie...

949 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

Nowe znajomości .

Nie jestem ideałem, choć bardzo chciałabym być. Staram się żyć tak, by inni nie przeklinali mojego istnienia na tej planecie, na razie wychodzi mi to całkiem ...

955 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

stały związek

Szukam stałego związku

949 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

szukam przyjaciół

Cześć, Jestem 32 letnią kobietą z województwa śląskiego, która poszukuje przyjaciół i przyjaciółek. Mam pracę swoje hobby ale często nie mam z kim porozmawiać...

623 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Poznam sympatycznego wesołego Pana

Poznam sympatycznego wesołego Pana stan cywilny bez znaczenia wiek 40-52 ja ładna zadbana brunetka 35l

1176 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

chce poznac moze to ty?

jak mnie poznasz to ocenisz jaka jestem!

905 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Czasem trudno być samotnym

Poznam mężczyznę powyżej 40. Lubię książki, gotowanie, wycieczki. Jeśli chcesz mnie poznać, zaprzyjaźnić się - napisz.

654 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

POZNAM KOGOS NA STALE

szukam osoby dojrzalej do zwiazku jestem osoba z bagazem doswiadczen mam 2 dzieci, jestem mila sympatyczna jezeli ktos pokocha mnie to bedzie musial zaakceptowa...

848 liczba wyświetleń, 3 dzisiaj

images

POZNAM MŁODEGO PANA Z OPOLA

MŁODA DUCHEM,PANI Z ZASADAMI CENIĄCA KULTURę OSOBIsTĄ,I PORZĄDEK POZNA PANA WIEK KOŁO 50,LUB PO 50 LUBIĄCEGO STARODAWNE CZASY,LUB ŚREDNIOWIECZE MOŻE BYĆ ŚLĄSK ,...

1092 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

UWAGA !!!

Poszukuje osoby zdolnej do prawdziwej przyjaźni, mam bardzo złe doświadczenia jednak nie tracę nadziei . Wiem, że gdzieś jest dziewczyna z którą można pogadac o...

518 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

może to właśnie ty

witam, mimo że jestem po przejściach wierzę że nie wszyscy faceci są źli i wiem że jest ktoś kto potrafi pokochać mnie taką jaka jestem jak jesteś zainteresowan...

944 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

poznajmy się

Jestem miłą osobą i poznam miłego, kulturalnego Pana w stosownym wieku. Napisz a odpowiem na pewno. Róża

881 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

szukam pana

Szukam pana w odpowiednim wieku.Ja 43 lata samotna,pracująca,z dwojgiem dzieci.Pozdrawiam cieplutko.

859 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni

szukam dziewczyny na stałe

szukam dziewczyny najlepiej z mazowieckiego ... która wie co to prawdziwa miłość... jestem szatynem o niebieskich oczach... niestety jestem niski... jeśli chces...

436 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

co los przyniesie

Witam wszysktkie Panie:)kazdy pisze kogo szuka ma swoje wymagania wobec drugiej osoby. A nie mozna poprostu sie spotkac i pogadac. Czlowiek poznaje sie cale zyc...

492 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

CCF20130409_00000 (465x640)

małpolska podkarpacie

Szukam kogoś na stałe Kogoś kto ma swoje pasje marzenia i chce założyć rodzinę z okolic gorlic i biecza Lubie aktywnie spędzać wolny czas

341 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Szukam Miłości

wysoka 176 cm brunetka

649 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

szukam drugjej połówki

szukam normalnej kobiety na stałe

458 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

szukam drugiej połówki

szukam dziewczyny na poważny związek [wygląd nie ma znaczenia liczy sie to co masz w sercu]

383 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

spotkanie

poznam znudzona kobiete

361 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

20131206214

tez lubie pomazyc o milosci

Szukam czegos czego kazdemu brak gdy odchodzi, zal nawet temu co nie zaznal, chcialbym przezyc to i ja. do odpisania zachecam panie w wieku do 26lat

377 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Szukam Dziewczyny

Jestem brunetem mam 180 cm wz szukam dziewczyny która nie bedzie obojętna wobec mnie tylko mnie zaakceptuje takim jakim jestem bedzie szczera

376 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

a może to Ty

Witam mam na imie Marek i mieszkam w Busku Zdroju,szukam kobietę w wieku od 25 do 35 lat najlepiej z woj świętokrzyskiego:)oto mój mail [email protected] jeśli kto...

280 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

tom21

Szukam fajnej i miłej dziewczyny do zwiazku 18-21. Prosze o kontakt na gg a poźniej na tel :)

187 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam

szukam: ...wolny... Bradzo mily i delikatny dla kobiety i z duzym poczuciem humorku :) chcesz wiedziec wiecej zapytaj mnie nie gryze ;)

416 liczba wyświetleń, 1 dzisiaj

Poznam Interesującą Kobietę..

poznam tu Kobiete która tak jak ja szuka ciekawej znajomości .. Nie szukam tu jedno razowego kontaktu lecz dłuższej znajomości.. Chcę delektować się owocami ...

359 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

Poznam Interesującą Kobietę

poznam tu Kobiete która tak jak ja szuka ciekawej znajomości .. Nie szukam tu jedno razowego kontaktu lecz dłuższej znajomości.. Chcę delektować się owocami ...

367 liczba wyświetleń, 0 dzisiaj

dla odważnych

Spragniona spotkania z prawdziwym facetem dzwoń a spęłnie twoje marzenia 532796803

827 liczba wyświetleń, 2 dzisiaj

Witaj na naszej wspólnej stronie

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać! To nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu - tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku darmowe. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań...

Dołącz do nas!

Popularne ogłoszenia dzisiaj

  • Żadne ogłoszenie nie zostało odwiedzone.

Quick Chat

Ładowanie...
5.135.189.18