Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Reklama
REKLAMA
REKLAMA
Ogłoszenia / Najnowsze

Witam wszystkich szukam przyjaciela

Witam mam na imię Klaudia szukam prawdziwego przyjaciela z którym będę mogła popisać i porozmawiać pośmiać się czasem wypłakać wyżalić doradzić który będzie mni...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

10423270_1457600654492934_7547675187458566407_n

szukam miłości

Witam mam 45lat z pod znaku wodnika chcę skończyć z samotnością chcę poznać panią na złe dobre chwile ja lubię gotować ,lub tel508546195orange,Mariusz z kujawsk...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

CAM02592

Samotny

Jestem miłym sympatycznym mężczyzną, mieszkam w Niemczech i szukam swojej drugiej połówki. Mój Kontakt: Skype: tomasz.kus50 WhatsApp: +4915753563692

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Klaudia

Poznam normalnego faceta na dluzsza znajomosc jesli chcesz napisz do mnie moj nr:731558598

10 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Fajny chłopak pozna miłą dziewczynę od 20 do 33 lat

Witam jestem 26 letnim kawalerem i chciałbym to zmienić, chętnie poznam panią która tak jak ja ma dość samotności, na dobry początek sms, może jakiś spacer, kin...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

7293174fd2718157ddebbd07194e7e6c

Poznam najlepiej z lublina

Poznam miłego chłopaka najlepiej z Lublina lub okolic jestem 22 letnią dziewczyną pulchną ;) sama jestem od 4 lat szukam stalego związku nie przygód. Jeśli nie...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznajmy sie

Witam mam na imie Leszek mam 43 lata i chetnie popisze smsy z kobietami. Sms mms 787 175 707. Pozdrawiam.

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Witam chcialbym tu Poznac dziewczyne ktora jak ja pranie stworzyc staly zwiazek. O mnie 183cm wzrostu szczuply niebieskie oczy. Mieszkam w niemczech wiec to utr...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szuka kobiety na stałe

szuka kobiety na stałe dobrej miłej

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety do miłości na całe życie

szukam kobiety do miłości na całe życie

Witam jestem Andrzej 34 lat kawaler bez dzieci 180 cm 80 kg pracujący niezależny finansowo bez nałogów i zobowiązań szukam kobiety do związku od 20 do 35 lat ch...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Zwiazek

Czesc szukam dziewczyny do stalego zwiazku moze miec dziecko jestem osoba bez nalogow mieszkam na wsi pracuje.jestem tez bez zobowiazan Odleglosc dla mnie przes...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam dziewczyny do związku stałego

Szukam dziewczyny do stałego związku jestem Radek z Lublina nam 30lat fajny miły singiel id roku proszę pisać na mój numer telefonu tylko poważne oferty pisać 7...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

1471109647321

Poznam dziewczynę 😊

Hej jestem miłym i wrażliwym chłopakiem wysoki194cm ważę 98kg mieszkam koło zgorzelca pracuje w Niemczech w Dreźnie,chciałbym znaleźć swoją drugą połówkę z któr...

19 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_20161204_012800

Przyjaźń miłość rozmowa

Hej 😊szukam przyjaciółki z którą mógłby pogadać popisać o każdej porze czy w dzień czy nocy było by milo, i w ogóle jestem miły zabawny troszeczkę nieśmiały ale...

14 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam kogoś kto mnie zrozumie

Mam na imię Aleksandra, lat 19 z województwa dolnośląskiego, może i jestem młoda ale liczy się dojrzałość, szukam stabilnego związku, imprezy mnie nie kręcą, mł...

27 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Popularne
304078_151331598296907_341977653_n

hej …

hej mam na imię Ilona pochodzę z mazowieckiego mam 32 lata jestem szczupłą brunetką -strzelcem jesli chcesz mnie poznać poprostu spytaj..

9225 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Kobietka

Kobieta jakich już prawie nie ma …

Witam Cię, pojawiłam się tu gdyż zaczęłam dostrzegać minusy bycia singielką... Brakuje mi partnera, z którym mogłabym spędzić wspólnie weekend, wolne wieczo...

7286 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Uczucie….

Jeżeli mieszkasz w Krakowie lub okolicy,i tak jak ja jesteś sama, a masz dość patrzenia w monitor komputera z nadzieją że ktoś napisze, to napisz do 47-letniego...

6109 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Szukam prawdziwej miłości, napisz do mnie!

Cześć. Cieszę się, że tu zajrzałeś :) Mam na imię Ania, uwielbiam sport i gotowanie a w związku najważniejsze dla mnie jest zrozumienie i wierność. Szukam męż...

5854 liczba wyświetleń,  dzisiaj

(;;

Mam na imię Dorota mam lat 27, szukam pana który mnie pokocha i ja go też który mnie doceni jaką jestem będzie z mną na te złe chwile i na te dobre chwile będzi...

5309 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Karola, styczeń 2013 jpg6

Szukam kogoś,kto zabarwi mój świat ;)

Chętnie poznam kogoś, kto ubarwi moje życie - na chwilkę, godzinkę, miesiąć, rok , lata? - to się okaże ;)

5212 liczba wyświetleń,  dzisiaj

stały związek

szczery godny zaufania

4701 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kogos kto mnie polubi

szukam kogos do pszyjazni i esemesowanie pszez telefon to moj numer tel 886648091

4362 liczba wyświetleń,  dzisiaj

DSC02399

Poznam miłego pana ;)

kontakt: [email protected] poznam miłego pana wiek do 45 lat z woj. dolnośląskiego

4226 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

4213 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_0316

HEJ

HEJ MAM NA IMIĘ ILONA POCHODZE Z MAZOWIECKIEGO MAM 32 LATAJESLI CHCESZ WIEDZIEC WIĘCEJ PYTAJ.... KTO PYTA NIE BŁĄDZI:)

3978 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ja na sofie

szukam drugiej połowy

mam 22 lata poszukuje mężczyzny do stałego zwiazku w wieku 23-31 lat z woj lubelskiego-podkarpackiego poznajmy sie

3911 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Obciągnę facetowi.

Jestem facetem i szukam faceta.Szukam zdecydowanego i pozytywnie nastawionego do życia chłopaka, który tak samo chciałby spróbować czegoś nowego. Liczy się dobr...

3900 liczba wyświetleń,  dzisiaj

1063728_175978112574417_692701601_o

poznam

Jestem młodą spontaniczna i wesoła. Choć prawde mówiąc stracilam już nadzieje na szczescie.chętnie poznam kogoś kto tak jak ja zasługuje na szczęście:-)

3779 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam mężczyznę do życia

Czekam, szukam, potrzebuję (jak zwała tak zwał) żyć z mężczyzną. Jestem młodą duchem, w miarę:) atrakcyjną 39-latką, mam syna, kota i dużo uczuć do zaoferowania...

3601 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Losowe

Klaudia

Poznam normalnego faceta na dluzsza znajomosc jesli chcesz napisz do mnie moj nr:731558598

10 liczba wyświetleń,  dzisiaj

POZNAM I SZUKAM DZIEWCZYNY DO STAŁEGO ZWIĄZKU W WIEKU OD 18 DO 33 LATA.

Cześć, mam na imię Jarek lat mam 33, mój wygląd ciemne włosy oczy niebieskie średnia budowa ciała waga 94 kg wzrost 180 cm. Ja jestem spokojny nieśmiały miły cz...

27 liczba wyświetleń,  dzisiaj

staly zwiazek

jestem w miare normalnym facetem ale samotnym szukam szczerej kobiety do stworzenia stalego zwiazku pozdrawiam

295 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Love story

Normalny to chyba najlepsze slowo a do tego konsekwetny i pozytywnie nastawiony.Preferuje kontakt telefoniczny (mam play) wiec prosze o takowy. TNX

449 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_4435

wiem czego chcę od zycia-szukam faceta do poważnego związku

Jestem miłą, szczupłą dziewczyną. Mieszkam od urodzenia w stolicy. Mam 28 lat a więc najwyższy czas poznać kogoś na poważny związek. Byłam już w kilku nieudanyc...

821 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam partnerki na dobre i złe

Witam jestem normalnym facetem, wysportowany lubię jazdę na rowerze, nartach i piesze wędrówki. Mam synka 7-io letniego.Obecnie pracuję w Austrii, jeśli chcesz ...

368 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukając szczęścia…

Poeta, muzyk i indywidualista, fan muzyki rockowej poszukuje wrażliwej i myślącej dziewczyny. Jeśli chcesz wiedzieć więcej- napisz, a może się zrozumiemy :)

1044 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Hej.

Hej. Szukam kobiety z którą można by było stworzyć coś poważnego stałego oraz długiego. Jeśli jakaś kobieta myśli tak jak ja to fajnie by było gdyby się odezwał...

359 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Poznam fajnego mężczyznę na dobre i na złe.

731 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Witam panie

Witam miłe panie,mam 45lat i szukam miłości na całe życie.Jestem z bliskich okolic Gorzowa Wlkp.Wyglond się nie liczy tylko charachter..Pozdrawiam.........

763 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam Kobiety

Cześć jestem szalony Karol jestem miłym, sympatycznym, romantycznym chłopakiem lubię od czasu do czasu poszaleć lecz znudziły mi się samotne eskapady dlatego pr...

403 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Przyjazn a moze cos wiecej?

Po prostu chce kogos fajnego poznac :) nie bajeranta tylko normalnego faceta :)

1554 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznam dziewczyne

witam poznam mila zgrabna dziewczyne ktura by chciala zamieszkac ze mna w holandi

551 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam ciekawej znajomości

Witam jestem dojrzałym facetem ale czuje się bardzo samotny w swoim związku szukam kobiety która ma podobną sytuację może wspólna przyjaźń będzie lekiem na dals...

292 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznam dziewczyny do pisania

szukam dziewczyn do pisania caly czas wieku 16- 28 lub wiecej pisac mi 531432640 czekam na sms  

330 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Kobiety

Witam wszystkich szukam przyjaciela

Witam mam na imię Klaudia szukam prawdziwego przyjaciela z którym będę mogła popisać i porozmawiać pośmiać się czasem wypłakać wyżalić doradzić który będzie mni...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Klaudia

Poznam normalnego faceta na dluzsza znajomosc jesli chcesz napisz do mnie moj nr:731558598

10 liczba wyświetleń,  dzisiaj

7293174fd2718157ddebbd07194e7e6c

Poznam najlepiej z lublina

Poznam miłego chłopaka najlepiej z Lublina lub okolic jestem 22 letnią dziewczyną pulchną ;) sama jestem od 4 lat szukam stalego związku nie przygód. Jeśli nie...

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Witam chcialbym tu Poznac dziewczyne ktora jak ja pranie stworzyc staly zwiazek. O mnie 183cm wzrostu szczuply niebieskie oczy. Mieszkam w niemczech wiec to utr...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam dziewczyny do związku stałego

Szukam dziewczyny do stałego związku jestem Radek z Lublina nam 30lat fajny miły singiel id roku proszę pisać na mój numer telefonu tylko poważne oferty pisać 7...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam kogoś kto mnie zrozumie

Mam na imię Aleksandra, lat 19 z województwa dolnośląskiego, może i jestem młoda ale liczy się dojrzałość, szukam stabilnego związku, imprezy mnie nie kręcą, mł...

27 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam miłości

Witam serdecznie mam 27l na imie mam. Aleksandra szukam mężczyzny do stałego poważnego związku wiernego, uczuciowego, z poczuciem chumoru .Jestem po przejściac...

42 liczba wyświetleń,  dzisiaj

rozgadaj mnie

Samotna mamuśka ale nie szukam tatuśka :) szukam towarzystwa dla siebie. Nie związku chociaż bliskości mi czasem brakuje ale zwyczajnie nie mam teraz na to czas...

79 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam drugiej połówki

Jestem spokojną, wyrozumiałą, wrażliwą osobą wierzącą, że gdzieś czeka na mnie moja druga połówka. Szukam mężczyzny, który pokaże mi czym jest naprawdę związek...

97 liczba wyświetleń,  dzisiaj

stały związek

Witam, mam na imię Wioletta. Mam 48 lat. pochodzę z województwa świętokrzyskiego. Szukam partnera chętnego do stałego związku, bez nałogów w wieku od 50 do 57 l...

41 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam miłości

Witam mam na imie Aleksandra mam 27l szukam mężczyzny szczerego troskliwego,uczuciowego oraz wiernego.Jestem po przejściach mam dzieci szukam takiego faceta któ...

77 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Powazny zwiazek

Opis Coz.... Dziewczyna szukajaca powaznej znajomosci. Mama dwoch uroczych dzieci. Wiem ze w dzisiejszych czasach trudno jest znalezc odpowiedzialnego faceta k...

52 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam mężczyzny do stałego zwiazku w wieku od 38 lat Swietokrzyskie moze w...

Ja Agnieszka SKARZYSKO KAMIENNA piwne oczy brunetka 163 cm 27 lat puszysta, mam dziecko 4 letnie, tylko obecnie mam male problemy, jesli tobie nie bedzie przesz...

77 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam millosci albo przyjaźni……

Szukam mężczyzny normalnego żeby nie myślał tyllko o jednym...😏 ja spokojna normalna dziewczyna.....ja szczupla blondynka😊

126 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam stałego związku

Witam wszystkich chłopaków. Szukam stałego związku nie interesują mnie przelotne znajomości, mam 23 lata i chciałabym sie już ustatkować być z kim na dobre i na...

123 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenia / Mężczyźni
10423270_1457600654492934_7547675187458566407_n

szukam miłości

Witam mam 45lat z pod znaku wodnika chcę skończyć z samotnością chcę poznać panią na złe dobre chwile ja lubię gotować ,lub tel508546195orange,Mariusz z kujawsk...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

CAM02592

Samotny

Jestem miłym sympatycznym mężczyzną, mieszkam w Niemczech i szukam swojej drugiej połówki. Mój Kontakt: Skype: tomasz.kus50 WhatsApp: +4915753563692

12 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Fajny chłopak pozna miłą dziewczynę od 20 do 33 lat

Witam jestem 26 letnim kawalerem i chciałbym to zmienić, chętnie poznam panią która tak jak ja ma dość samotności, na dobry początek sms, może jakiś spacer, kin...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznajmy sie

Witam mam na imie Leszek mam 43 lata i chetnie popisze smsy z kobietami. Sms mms 787 175 707. Pozdrawiam.

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szuka kobiety na stałe

szuka kobiety na stałe dobrej miłej

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kobiety do miłości na całe życie

szukam kobiety do miłości na całe życie

Witam jestem Andrzej 34 lat kawaler bez dzieci 180 cm 80 kg pracujący niezależny finansowo bez nałogów i zobowiązań szukam kobiety do związku od 20 do 35 lat ch...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Zwiazek

Czesc szukam dziewczyny do stalego zwiazku moze miec dziecko jestem osoba bez nalogow mieszkam na wsi pracuje.jestem tez bez zobowiazan Odleglosc dla mnie przes...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

1471109647321

Poznam dziewczynę 😊

Hej jestem miłym i wrażliwym chłopakiem wysoki194cm ważę 98kg mieszkam koło zgorzelca pracuje w Niemczech w Dreźnie,chciałbym znaleźć swoją drugą połówkę z któr...

19 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_20161204_012800

Przyjaźń miłość rozmowa

Hej 😊szukam przyjaciółki z którą mógłby pogadać popisać o każdej porze czy w dzień czy nocy było by milo, i w ogóle jestem miły zabawny troszeczkę nieśmiały ale...

14 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_20161119_160428_processed

STAŁY REALNY ZWIĄZEK ZAMIESZKANIE WSPÓLNE (NIE WIRTUALNA ZNAJOMOŚĆ)

Jestem otwarty na każdą dziewczynę (kobietę) z mojego regionu (i nie tylko), która pragnie stałego związku i wiernej miłości, partnera który będzie na dobre i n...

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Samotny

Jestem samotny co więcej dodawac

13 liczba wyświetleń,  dzisiaj

POznam puszystą kobietę

Znajdzie się jakaś samotna pani dla ktorej wyglad nie jest wazny wiek i wygląd bez znaczenia tylko stały związek. ja 24latek z mazowieckiego

 liczba wyświetleń,  dzisiaj

przyjaźń

przyjaźń

Nieśmiały pozna nieśmiała kobiete mój nr 515 878 085

18 liczba wyświetleń,  dzisiaj

10423270_1457600654492934_7547675187458566407_n

szukam miłości

Witam mam 45lat z pod znaku wodnika chcę skończyć z samotnością chcę poznać panią na złe dobre chwile ja lubię gotować ,lub tel508546195orange,Mariusz z kujawsk...

13 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam miłą dziewczynę mieszkam w Valencji

Mieszkam i pracuje na swoim wHiszpanii a konkretnie w Valencji i chętnie porozmawiam z dziewczyną ,kobietą oby po Polsku.Mieszkam tu i pracuję od kilku lat - Za...

16 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Witaj na Poznajmy się!

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać już dziś - to nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego portalu - Poznajmy się. Tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku bezpłatne. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań.

Dołącz do nas!

Reklama

Polecamy

Artykuły

Bądź piękna!
Za drzwiami naszego salonu otwierają się drzwi magicznego i relaksacyjnego klimatu...   Stworzyliśmy to miejsce bardzo starannie, aby każdy z Państwa mógł

Rozpalaj zmysły, wzbudzaj pożądanie !
Bądź zmysłowa i kusząca latem!   Nadchodzi lato, rozpoczyna się gorący okres planów wakacyjnych i poszukiwań letniej zmysłowej odzieży, która pozwoli

Seks - odmładza,wzmacnia,a nawet leczy
    Seks jest bardzo ważnym elementem życia dwojga ludzi. Dużym błędem jest unikanie tematu, oburzanie się, że o tym nie